روسیه از انهدام چندین ایستگاه‌ راه‌آهن اوکراین خبر داد

وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که شش ایستگاه قطار در اوکراین را که برای پشتیبانی نیروهای اوکراینی مهمات جنگی غربی را وارد این کشور می‌کرد، منهدم کرده است.
کد خبر: ۵۲۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 04May 2022

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ایستگاه‌های قطار در اوکراین را با بمباران منابع تغذیه‌شان با استفاده از سلاح‌های هوایی و دریایی با دقت بالا منهدم کرده است.

خبرگزاری رویترز در این زمینه نوشت: این وزارتخانه اعلام نکرده که سلاح‌های ساخت کدام کشور غربی از طریق این ایستگاه‌های قطار، نیروهای اوکراینی را تجهیز می کرده اند.

همچنین خبرگزاری رویترز عنوان کرده که بیانیه وزارت دفاع روسیه درخصوص حملات یادشده را تأیید نمی‌کند؛ همچنین هنوز مقامات کی‌یف واکنشی به این خبر نشان نداده اند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که ۴۰ هدف ارتش اوکراین از جمله چهار انبار ذخیره مهمات و سلاح های توپخانه ای را نیز مورد حمله قرار داده است.

روسیه ده‌ها هزار سرباز را در تاریخ ۲۴ فوریه به نام «عملیات ویژه» به اوکراین فرستاد تا ظرفیت‌های ارتش همسایه جنوبی خود را تضعیف کند.

نیروهای اوکراینی در حالی که کشورهای غربی تحریم‌های گسترده‌ای برای روسیه اعمال کردند، مقاومت سختی در برابر حملات این کشور نشان دادند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها