یادواره شهید «شیرودی» در تنکابن برگزار شد

چهل‌ویکمین سالگرد امیر سرلشکر خلبان شهید «علی‌اکبر قربان‌شیرودی» با حضور وزیر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ - 04May 2022

یادواره شهید «شیرودی» در تنکابن برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، چهل‌ویکمین سالگرد امیر سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر قربان شیرودی» و شهدای شهر شیرود عصر امروز با حضور وزیر کشور در آستان مقدس امامزاده سید حسن (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام «سید مهدی هدایتی» امام جمعه تنکابن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شیرودی اظهار داشت: تنکابن در غرب مازندران علوی و ولایتمدار در عرصه‌های مختلف دوران دفاع مقدس و سازندگی خوش درخشیده است.

وی افزود: شهیدانی نظیر شیرودی‌‌ها، ابراهیمی، کاظمی‌ها و مرادخانی‌ها در دوران دفاع مقدس و مدافع حرم جانفشانی و درخشش فوق‌العاده‌ای داشتند.

امام جمعه تنکابن با اظهار اینکه غرب مازندران و تنکابن از سال‌های قبل مورد بی‌مهری واقع شده است، ادامه داد: توقع این است در دولت کنونی نگاه و تقسیم اعتبارات عادلانه باشد و اگر بناست شعار مازندران یکپارچه محقق شود، نگاه عادلانه‌ای به منطقه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام هدایتی تکمیل بیمارستان تخصصی را از جمله نیازها برشمرد و خواستار تخصیص بودجه برای بهبود وضعیت بیمارستان شهید رجایی تنکابن شد و گفت: همچنین این شهرستان مشکل آب کشاورزی دارد و نبود سد در بالادست از جمله دغدغه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار