سردار نقدی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس:

برخی با وقاحت سعی کردند مردم را از شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" دور کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عده‌ای افراطی وقاحت را به جایی رساندند که سعی کردند با فریب مردم، آن‌ها را از شعار راهبردی خود دور کنند، گفت: آن‌هایی که تلاش می‌کنند شعار مرگ بر آمریکا را محو کنند، باید از سرنوشت شاه عبرت بگیرند.
کد خبر: ۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰ - 28October 2013

برخی با وقاحت سعی کردند مردم را از شعار راهبردی

سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیهٔ چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، طی سخنانی با بیان اینکه دفاع مقدس میتواند سالها و قرنها آزادیخواهان را سیراب کند، اظهار داشت: دفاع مقدس، گنجینهای است که هر قدر از آن استخراج کنیم نه تنها کم نمیشود، بلکه بیشتر هم میشود.

وی با اشاره به اینکه هر نویسنده و صاحب قلمی اگر اثری از دفاع مقدس در کارنامهٔ خود نداشته باشد کارش ناقص است، افزود: هر کارگردان، شاعر و هنرمندی که اثری از این حماسهٔ بزرگ در حیطهٔ کاری خود خلق نکند، از بزرگترین حادثه و حماسهٔ ملت ایران بی بهره است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همه باید کمک کنند این گنجینه عظیم استخراج و به نسلهای آینده منتقل شود.
 
سردار نقدی با قدردانی از ناشرانی که در این نمایشگاه حضور یافتهاند، اذعان داشت: از میان هزاران عنوان کتابی که منتشر میشود آثار شهدا هستند که مفتخر به تقریظ مقام معظم رهبری میشود و امروزه با وجود برپایی نمایشگاههای متعدد در سطح کشور، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس جایگاه خاص خود را دارد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکلگیری انقلاب اسلامی برای محو ظلم و استکبار گفت: بر حسب آنچه که به صراحت در قانون اساسی آمده، انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار و حاکم کردن اسلام بر پهنه گیتی شکل گرفته است.
 
وی با بیان اینکه شهدایی که نام و یاد و رسم آنها را در این کتابها میخوانیم راهشان نیمه تمام است، افزود: اما ملت ایران راه شهدا را نیمه تمام نخواهند گذاشت و تا محو استکبار از پهنهٔ عالم از پا نخواهند نشست و این پیام همهٔ شهدا است.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت را آموختند، تأکید کرد: امروز باید نشان دهیم شاگردان خوبی در مکتب شهدا هستیم و اگر همهٔ عالم جمع شوند تا ملت را از مسیر حق بازدارند، عقب نشینی نخواهیم کرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تحریف سخنان امام راحل توسط برخی افراد اشاره و تصریح کرد: عده ای افراطی وقاحت را به جایی رساندند که سعی کردند با فریب مردم، آنها را از شعار راهبردی خود دور کنند. آنهایی که تلاش میکنند شعار مرگ بر آمریکا را محو کنند، باید از سرنوشت شاه عبرت بگیرند.
 
وی رژیم پهلوی را مصداق این حرکت خواند که در این راه شکست خورد و گفت: کسانی که میخواهند پا جای پای آنها بگذارند بدانند ملت ما هم پا جای پای شهدا خواهند گذاشت و تا پرچم "لا اله الا الله، محمد رسول الله" را در تمام عالم به اهتزاز در نیاورند از پا نخواهند نشست. بدانید تا ظلم، جور، شرک و کفر وجود دارد، مبارزه نیز هست و تا مبارزه هست ما نیز هستیم.
نظر شما
پربیننده ها