شهدای مدافع حرم برای احیای اسلام به شهادت رسیدند

سردار «موسوی» گفت: شهدای مدافع حرم به داد مسلمانان جهان رسیدند و برای احیای دین و نجات اسلام، در آن سوی مرزها به تکلیف خود ادا کردند.
کد خبر: ۵۲۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 05May 2022

شهدای مدافع حرم برای احیای اسلام به شهادت رسیدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار موسوی یکی از فرماندهان نیروی قدس امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران در کربلای خان‌طومان که در سالن حضرت رقیه (س) لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز در یمن ۱۲ کشور ائتلاف می‌کنند و به مردم مظلوم یمن که غیرنظامی هستند یورش می‌برند و آن‌ها را به خاک و خون می‌کشند بخاطر اسلام است.

وی افزود: این شهدای مدافع حرم بویژه شهدای خان‌طومان از عزیزترین کسان خود گذشتند و به جبهه مقاومت پیوستند تا جلوی بزرگترین توطئه علیه جمهوری اسلامی را بگیرند.

سردار موسوی ادامه داد: امروز تمام خیابان‌های شهر‌های مازندران این دیار علویان پر از تمثیل شهدای خان‌طومان و نشان از علاقه مردم غیور این استان نسبت به شهدایشان است.

وی تصریح کرد: این عزیزان رفتند تا اسلام برقرار باشد و همانطور که پیامبر اکرم می‌فرمایند: مسلمانی صبح کند و به داد مسلمان دیگر نرسد مسلمان نیست و اگر مسلمانی فریاد زد که مسلمانان به داد ما برسید اگر مسلمان بدادشان نرسد مسلمان نیست.

سردار موسوی گفت: این شهدا به داد مسلمانان جهان رسیدند آن هم برای احیای دین و نجات اسلام، این همه مسافت را رفتند تا تکلیف خود را انجام دهند؛ اگر چنین نبود داعش که ۱۲ هزار نیروی خود را در عراق و همین تعداد را در سوریه برای به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع اعزام کرد به دیگر کشور‌های منطقه نیز حمله می‌کرد.

وی افزود: این‌ها (داعش) در دیوار‌های عراق و سوریه نوشتند ما فرزندان ابوسفیان هستیم و وارد خاک ایران خواهیم شد و حتی گفتند حرم‌های امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه و تمامی اماکن مقدسه را با خاک یکسان خواهیم کرد، چونکه این اماکن را شرک می‌دانستند؛ اما همین رزمندگان مرز دفاع از اسلام را از ایران به سوریه و عراق و لبنان بردند.  

سردار موسوی افزود: اینان به اماکن تاریخی عراق و سوریه هم رحم نکردند و قصدشان نه تاریخ و اسلام بلکه این است بشریت را زیر سلطه صهیونیسم و آمریکا ببرند و برای اهدافشان کشتار راه انداختند که گردن زدن ۱۴۰۰ دانشجوی شیعه در یک روز تنها گوشه‌ای از وحشی گری‌های این تکفیری‌ها بود.

سرهنگ پاسدار «عبدالله صالحی» فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران نیز با اشاره به اینکه تمامی این شهدا در جایگاه خود فرمانده بودند، اما در همان سوریه غذای خودشان را برای مردم مناطق محروم تقسیم می‌کردند و در حرکتی جهادی خانه‌های آن‌ها را تعمیر می‌کردند تا مردم در آسایش باشند.

وی بیان داشت: وقتی می‌گوییم باید برای ظهور امام زمان آماده شویم یعنی هرکجا ظلم و ستم است باید آنجا حضور پیدا کرد و هرکجا داد مظلومی درآمد باید به دادش رسید و این شهدا به داد مظلومان عالم رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار