نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

امروز ملت ایران اسلامی با بصیرت‌تر در خط ولایت ایستاده‌ است

«شریعتی» گفت: امروز ملت ایران اسلامی با بصیرت‌تر و هوشمند‌تر از گذشته در خط ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده است.
کد خبر: ۵۲۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 05May 2022

امروز ملت ایران اسلامی بابصیرت‌تر در خط ولایت ایستاده‌ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «غلامرضا شریعتی» نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم «سعید کمالی کفراتی»‌ با تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم و دو شهید دفاع مقدس در روستای کفرات نکا اظهار داشت: شهدای والامقام برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلام ناب محمدی به فرمان حضرت امام (ره) جان در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند که انقلاب و میهن‌مان در اشغال دشمن باشد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن با حمله به ایران فکر نمی‌کرد که روزی در مقابل دفاع رزمندگان اسلام زمینگیر شود.

شریعتی با اشاره به ایثارگری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس یادآور شد: شهدا و رزمندگان ما تربیت یافتگان منبر و محراب و در سایه سار مکتب اهل بیت و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در خون خود غلتیدند و اجازه ندادند که ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب ما در خطر افتد.

این مسئول ادامه داد: آن‌ها برای دفاع از کیان اسلامی از جان گذشتند، از زن و فرزندان خود دور شدند و در سرحدات مرزی ایران به دفاع برخاستند تا امروز ایران اسلامی بالنده‌تر از هر روزی در جهان مقتدر و سربلند بماند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهداست، افزود: ما آزادی، امنیت و استقلال امروز را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

شریعتی تصریح کرد: دشمن امروز هم به دنبال تکرار اشتباهات گذشته است که مردم را در جنگ اقتصادی نسبت به انقلاب و نظام دلزده و دلسرد و نسبت به مسئولین بی‌اعتماد کند؛ بی‌شک دشمن باز هم اشتباه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مردم ما همان طوری که در دوران انقلاب در مقابل رژیم طاغوت ایستادند امروز نیز در خط ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب ایستادند و بابصیرت‌تر و هوشمند‌تر از گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین ان‌شاءلله پرچم این انقلاب را توسط رهبر معظم انقلاب به دست حضرت ولیعصر خواهند سپرد.

شریعتی با تجلیل از برگزارکنندگان یادواره شهدا گفت: امروز یادواره، بعنوان یک حرکت فرهنگی از سوی گروه‌های مختلف مردم در سراسر کشور اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هرگز به اهداف خود نخواهد رسید و ما باید قدر ارزش‌ها را بدانیم. مردم ایران اسلامی همچون گذشته پیروز و مقتدر هستند و برای سربلندی ایران اسلامی تلاش خواهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار