شهید حبیبیان: نگذارید دشمن تفرقه بیاندازد

شهید حسین حبیبیان در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «نگذارید هرگز دشمن بین شما تفرقه بیاندازد و شما را از روحانیت جدا کند که اگر چنین شد روزى است که دشمنان ما را از هم جدا کرده است.»
کد خبر: ۵۲۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 05May 2022

شهید حبیبیان: نگذارید دشمن تفرقه بیاندازد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید حسین حبیبیان

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند تبارک و تعالى به نام خدایی که این همه نعمت به ما داد اسلام را براى ما فرستاد قرآن را فرستاد و براى هدایت ما پیامبرى از میان خود مردم تعیین کرد و هر روز خاطره‌اى از معجزات الهى براى ما باقى گذاشت از بدر گرفته تا خندق تا کربلا و کربلاى ایران.

اى برادران از من به شما نصیحت نکند در رختخواب بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد. مبادا در غفلت بمیرید که در سنگر محراب عبادت ضرب شمشیر خورد، مبادا بی‌تفاوت بمیرید که على اکبر حسین (ع) در راه حسین و با هدف حسین شهید شد.

پیام من به مادران و پدران این است از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى نکنید بگذارید آن‌ها به میان همسنگرانشان بروند و راه حسین را ادامه دهند اگر چنین کارى کنید جواب زینب را چطور در محضر خدا مى توانید بدهید که تحمل ۷۲ شهید را کرد.

برادران و خواهران باایمان دعا و مناجات را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها براى تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید، نگذارید هرگز دشمن بین شما تفرقه بیاندازد و شما را از روحانیت جدا کند که اگر چنین کردند روزى است که دشمنان ما را از هم جدا کرده است، دشمنان با آب گل‌آلود راحت ماهى می‌گیرند. حضورتان را در جبهه‌هاى حق بر علیه باطل را ثابت نگهدارید.

اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنانکه پیرو خط سرخ امام خمینى نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و دنبال جنازه من نیایند، اما باشد که خون شهدا آن‌ها را نیز متحول سازد و به رحمت الهى نزدیکشان کند.

سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد با خداوند پیمان مى بندم که در تمام عاشورا‌ها و در تمام کربلا‌ها با حسین (ع) همراه باشم و سنگر او را خالى نکنم تا هنگامی که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامى امام زمان (عج) به اجرا درآید؛ و حال اى پدر و مادر من اگر نصیبم شهادت شد برای همه زحمت‌ها مرا حلال کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار