رئیس سازمان بسیج مداحان:

«بصیرت‌افزایی» مهمترین عرصه «جهاد تبیین» است

«ارجونی» گفت: مهمترین عرصه‌های جهاد تبیین روشنگری، بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است، همه باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را تبلیغ کنند، چراکه بقای انقلاب اسلامی به جهاد تبیین مرتبط است.
کد خبر: ۵۲۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ - 05May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یوسف ارجونی» رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی در مراسم بزرگداشت هنرمند انقلاب نادر طالب‌زاده که امروز در حسینیه هراتی‌های مشهد برگزار شد اظهار داشت: مردان بزرگ دیر شناخته می‌شوند، مانند سردار حاج قاسم سلیمانی که بعد از شهادت شناخته شد، مرحوم طالب‌زاده هم اینگونه بود و به قولی طالب‌زاده کاروان یک نفره بود و در حوزه رسانه کارهای بزرگی انجام داد.

وی افزود: نبرد حق علیه باطل از زمان هابیل و قابیل شروع شده است و تا به قیامت به سبک و سیاق‌های مختلف ادامه خواهد داشت و استکبار جهانی این نبرد را با تهدیدها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌ها ادامه می‌دهد تا به انقلاب اسلامی که یک انقلاب ارزشی است، آسیب برساند.

رئیس سازمان بسیج مداحان تصریح کرد: مرحوم طالب‌زاده، اهل ریا کاری نبود و این ویژگی و اخلاص سبب شد تا جمعی از متفکران غربی نیز به او علاقمند شده و از طریق آنها انقلاب اسلامی به دنیا معرفی و موجب بازگویی ظلم دولت‌های مستکبر از زبان آنها شود.

ارجونی ادامه داد: امروزه بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی زبان در رسانه‌ها و فضاهای مجازی از سوی دشمن علیه مسئولان و نظام تبلیغات منفی می‌کنند که خنثی‌سازی این اقدامات از سوی دشمن نیازمند حرکتی جهادی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در همین راستا بر جهاد تبیین تأکید کرده‌اند.

وی بیان داشت: مهمترین عرصه‌های جهاد تبیین روشنگری، بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است، همه باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را تبلیغ کنند، چراکه بقای انقلاب اسلامی به جهاد تبیین مرتبط است.

رئیس سازمان بسیج مداحان گفت: ایستادگی در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن تنها راه مقابله با نظام سلطه است، همچنین باید بر پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف تا دست‌یابی به جایگاهی که سبب بازدارندگی دشمن می‌شود و بخشی از جهاد تبیین است تمرکز و توجه داشت.

تجلیل از خانواده شهیدان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، مداحی اهل‌بیت، قرائت شعر توسط شاعران آیینی ازددیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار