رئیس سازمان بسیج مداحان تأکید کرد؛

ضرورت نقش‌آفرینی هیات‌های مذهبی در فضای مجازی

«ارجونی» گفت: هیات‌های مذهبی بهترین بستر برای جهاد تبیین هستند که باید برای نقش‌آفرینی در این جهاد، عملکرد بهتری در فضای مجازی داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ - 02June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یوسف ارجونی» رئیس سازمان بسیج مداحان در نخستین همایش توانمندسازی مسئولان سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی کشور که امروز (پنجشنبه) در مشهد برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمن به این حقیقت پی برده است که آستان قدس رضوی مرکز ایران و مأمنی برای دنیای اسلام و غیراسلام است لذا دشمنی‌ها را به این سمت و سو، سوق داده است.

وی تأمین بودجه این حملات را با مشارکت دلار‌های انگلیسی، آمریکایی و سلبریتی‌های بی‌آبرو دانست و گفت: آن‌ها ابتدا با موضوعات ورزشی، سپس با شهادت روحانیون در حرم مطهر رضوی و اکنون با ساخت یک فیلم به دنبال خدشه‌دار کردن حرمت این حریم مقدس هستند.

رئیس سازمان بسیج مداحان افزود: دشمن می‌داند که آستان مقدس امام رضا (ع) یک پایگاه اثرگذار در دنیاست از این رو با ترفند‌های متفاوت و ابزار‌هایی که در اختیار دارد به دنبال زیر سوال بردن این فضای مقدس است.

ارجونی گفت: در شرایط امروز افرادی که به ظاهر، نام اسلام را یدک می‌کشند حاضر به هر نوع دشمنی با این دین هستند که اگر در مقابل آن‌ها جهاد تبیین صورت نگیرد دچار خسارت خواهیم شد.

وی تصریح کرد: هیات‌های مذهبی بهترین بستر برای انجام جهاد تبیین هستند و باید برای نقش‌آفرینی در این جهاد عملکرد بهتری در فضای مجازی داشته باشند.

تبیین سبک زندگی حضرت رضا (ع) به‌عنوان یک اصل

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات آستان قدس رضوی نیز در این همایش گفت: در شرایط امروز پیچیدگی عملیات خصمانه دشمن به حدی است که آن‌ها به دنبال ایجاد گره اعتقادی در میان نیرو‌های انقلابی هستند.

وی تأکید کرد: دشمن به‌صورت مداوم در حال تغییر میدان مبارزه است و اکنون مستقیم اهل‌بیت (ع) را نشانه گرفته است.

شریعتی‌نژاد با بیان این که جهاد تبیین یکی از مهترین راهکار‌های رفع شبهات است، گفت: قوی‌تر کردن جریان زیارت، معرفی سبک زندگی حضرت رضا (ع) و صیانت از مردم در حرکت بر محور ولایت باید از مهمترین کانون‌های توجه هیات‌های مذهبی در جریان جهاد تبیین باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار