نماینده ولی فقیه در مازندران:

نسبت به انقلاب اسلامی احساس مسئولیت کنیم

«محمدی لائینی» گفت: باید همه ما نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنیم و تصمیم‌گیری‌ها و خدمات مدیران درست انجام شود.
کد خبر: ۵۲۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ - 06May 2022

نسبت به انقلاب اسلامی احساس مسئولیت کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: از زحمات مدیریت و عوامل هلال احمر، همچنین آموزش و پرورش در برگزاری میز خدمت تقدیر می‌کنیم.

محمدی لائینی افزود: در زمینه گسترش آموزه‌های دینی در جامعه بکوشیم و بدانیم در محیط گناه قرار گرفتن، اما گناه نکردن هنر و اراده قوی نیاز است و نشان دهنده ایمان قوی فرد باتقواست.

وی بیان کرد: هشتم شوال سالروز تخریب قبور امامان بقیع و دیگر اماکن مقدس توسط وهابیون مزدور است که با جهل خود انسان‌های بی گناه زیادی را به شهادت رساندند.

محمدی لائینی گفت: بهاییت، وهابیت، سنی‌های آمریکایی و شیعه انگلیسی ساخته و پرداخته خود دشمنان اسلام است و شعار اصلی ما «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است که مخاطب این شعار‌ها ارباب تکفیری ها، استکبار و خود آمریکاست.

وی بیان داشت: در طول تاریخ برای ارزش‌های دینی خود هزینه دادیم باید همه ما نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنیم تصمیم گیری‌ها و خدمات مدیران درست انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار