امام جمعه ابرکوه:

بهترین راهکار مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است

حجت‌الاسلام «حسینی» بهترین راهکار مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، گفت: جلب رضایت مردم مهم است، مردمی که با مقاومت جانانه خود آمریکا را به لبه پرتگاه رسانده و به احتضار نشاندند به طوری که قدرت این شیطان بزرگ در حال افول است و نباید به آن دل بست.
کد خبر: ۵۲۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ - 06May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه «ابرکوه» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار داشت: گرد و غبار و مشکلات معیشتی و اقتصادی همه جا را گرفته و مردم صبور و بصیر و انقلابی در قضاوت خود صرفاً مشکل اقتصادی را نمی‌بینند بلکه می‌دانند که شاخصه‌های دیگری هم هست که باید به آن‌ها توجّه کرد.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهارکرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، تاب‌آوری اقتصادی، یک موفقّیت و برگ برنده در دست ملت است و دولت سیزدهم هم در این هشت ماه موفق شد حنای کرونا را بی رنگ کند.
 
حسینی افزود: پرداخت حقوق کارکنان دولت بدون تاخیر، سرعت بخشیدن در دیپلماسی منطقه‌ای و بین‌المللی، افزایش صادرات نفت به یک و نیم میلیون بشکه، افزایش تجارت خارجی به ۱۰۰ میلیارد دلار و پرداخت بدهی‌های دولت قبل از ویژگی‌های دولت سیزدهم دراین مدت بوده است.
 
حسینی ادامه داد: مردم نجیب و صبور و انقلابی ما هم قطعاً به کمک دولت در ادامه دادن به این راه پر فراز و نشیب و خصوصاً برای کاهش تورّم و فعال سازی نظام بانکی پس از ۱۰ سال توقف همراهی می‌کنند.
 
امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین راهکار مبارزه با آمریکا را خدمت به مردم می‌دانند، اظهار کرد: جلب رضایت مردم مهم است، مردمی که با مقاومت جانانه خود آمریکا را به لبه پرتگاه رسانده و به احتضار نشاندند به طوری که قدرت این شیطان بزرگ در حال افول است و نباید به آن دل بست.
 
وی تصریح کرد: خدای متعال را شاکریم که جوانان انقلابی ما سنگر مبارزه با این امّ الفساد قرن را حفظ کردند و میروند تا با افول آمریکا مرگ شیطان را شاهد باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها