مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان:

هدف ما باید جذب مخاطب برای کتاب‌های حوزه دفاع مقدس باشد

ناوسالار یکم پاسدار «رکن‌الدینی» گفت: ارتباط بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کتابخانه‌های عمومی سبب جذب و استقبال مخاطب جهت مطالعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 07May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، ناوسالار یکم پاسدار «رضا رکن‌الدینی» در نشست هم‌اندیشی با «امیرحسین حیدری» معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، اظهار داشت: در نظر داریم در طول سال، حداقل ۵٠ عنوان کتاب منتشر کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در حوزه کتاب و کتابخوانی سبب معرفی کتاب به مردم و ایجاد رغبت برای تهیه آن می شود، در این راستا در نظر داریم در صورت چاپ کتاب ها، تعدادی از نسخه‌ها را به صورت رایگان در اختیار کتابخانه ها قرار دهیم.

رکن‌الدینی افزود: ارتباط بین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و کتابخانه سبب جذب و استقبال مخاطب جهت مطالعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس خواهد شد و مشتاقیم هرجا که بتوانیم در این زمینه در جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها با کتابخانه همکاری کنیم.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان با تاکید بر تاثیر گذار بودن مطالعه وصیت نامه شهدا ابراز داشت: در بسیاری از وصیت ها به نیکی به والدین و تقوا سفارش شده است. هر آنچه که درباره شهدا است گرانبها و نیاز جامعه امروز است و سبب ایجاد روحیه ایثار، مقاومت و شهادت می شود.

در ادامه حیدری معاون اداره کل کتابخانه های استان در جلسه با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان گفت: عضویت در بهترین کتابخانه بندرعباس با هزینه بسیار اندک امکان پذیر است که در طول سال به مناسبت های مختلف عضویت آن رایگان می شود و امکان دسترسی به بیش از ۴٠ هزار کتاب را فراهم می کند.

وی افزود: ما یک شبکه گسترده‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم که وقتی کتابی از طرف بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نشر داده شود و در اختیار ما قرار گیرد، امکان عرضه در این شبکه را خواهیم داشت که مخاطبان زیادی هم دارد و با انتشار آن، مسابقاتی هم برگزار خواهد شد.

حیدری گفت: سالنی برای برگزاری جلسات رونمایی، نقد و بررسی کتاب ها و محافل ادبی تجهیز شده ‌که با برنامه‌ریزی باید عناوین در دست انتشار و تازه منتشر شده را با کمک اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان‌ به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار