مروری بر وصیت‌نامه شهید «امیری سرند»

شهید سید حسن امیری سرند در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مبادا قطره‌ای اشک به خاطر از دست دادنم بریزید، زیرا امانتی بودم نزد شما؛ ما امام را مثل مردم کوفه تنها نخواهیم گذاشت.»
کد خبر: ۵۲۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ - 08May 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «امیری سرند»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «سید حسن امیری سرند» فرزند «سید آقا» دوازدهم اردیبهشت ۱۳۴۱ در خراسان رضوی دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیست و چهارم فروردین ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد.  

وصیت‌نامه شهید امیری سرند

«مادرم و پدرم! مبادا قطره‌ای اشک به خاطر از دست دادنم بریزید، زیرا امانتی بودم نزد شما. ما امام را مثل مردم کوفه تنها نخواهیم گذاشت.

این وصیت‌نامه را در زمانی می‌نویسم که ساعت ۱ و ۱۰ دقیقه صبح روز ۱۲ بهمن ۱۳۶۰ است. اگر کسی از من ناراحتی دیده و کسی را هم اذیت کرده‌ام از من راضی باشید.

به پدر و مادرم بگویید برای مُردن من گریه نکند و از خدا بخواهند که از سر تقصیرات من بگذرد. همه را به خدا می‌سپارم و برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم. همیشه در نمازهایتان امام را دعا کنید و دعای فرج امام زمان (عجل‌الله) را بخوانید و از خدا بخواهید که این رزمندگان که در جبهه‌ها می‌جنگند پیروز بگرداند.

از خواهرانم می‌خواهم که پدر و مادرم را دلداری بدهند. وصیتی ندارم، جز آنکه شما را به مقاومت و پایداری در این جنگ که طبیعتاً یک جنگ دراز مدت و طولانی است سفارش می‌نمایم، طرفداری از حق که در شرایط فعلی قرار گرفتن در خط امام خمینی است.

خداحافظ همگی»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار