سردار کارگر:

مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مصادیق «جهاد تبیین» است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه جهاد تبیین همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مصادیق اصلی جهاد تبیین به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۲۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 07May 2022

مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مصادیق جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، ششمین دوره بصیرت معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (شنبه) در مشهد مقدس برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم با بیان اینکه برگزاری دوره‌های بصیرت یک نیاز است، اظهار داشت: برگزاری این دوره‌ها یک وظیفه سازمانی و یک توفیق الهی است که باید در روند اجرای مأموریت‌ها اثرگذار باشد.

وی افزود: حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌منظور شرکت در دوره بصیرت در مشهد، زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه‌السلام) و بیعت با ائمه اطهار (علیهم‌السلام) است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وقتی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نبرد در جبهۀ مقاومت را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که کشور در این مقاطع در چه شرایطی پیش رفت و به پیروزی‌های چشمگیری دست پیدا کرد.

سردار کارگر ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون توجه به معنویات است که حضور جوانان از ملیت‌های مختلف در دفاع از حرم آل‌الله از مصادیق آن به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: مردم، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را به‌عنوان امانت نزد ما سپرده‌اند و ما امانت‌دار مردم هستیم؛ بر همین اساس مسئولیت بسیار خطیری در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده ما نهاده شده است. ما باید این امانت را حفظ کنیم و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت را نشر دهیم که این توفیق است و اگر خوب عمل نشود خیانت در امانت است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه صرفاً بودجه و امکانات در نشر ارزش‌های این حماسه عظیم نقش ندارند، یادآور شد: در تاریخ اسلام اتفاقات بزرگ در سخت‌ترین شرایط رقم خورد. دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور توسط نیرو‌های مسلح و مردم خلق شد، جبهه مقاومت نیز در شرایط سخت حاکم بر سوریه و عراق شکل گرفت و به پیروزی رسید.

سردار کارگر تصریح کرد: انتظاری که از مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وجود دارد خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی است و لذا در هر جایگاهی که قرار داریم باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در راستای تحقق این مهم گام برداریم.

وی بیان داشت: جهاد تبیین همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، و لذا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مصادیق اصلی جهاد تبیین به‌شمار می‌رود. مأموریت ویژه و مهم ما در این بنیاد، تبیین دفاع مقدس و جبهۀ مقاومت اسلامی برای نسل جوان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان، اهتمام نسبت به برگزاری اردو‌های راهیان نور، تألیف کتاب ویژه رده‌های سنی کودک و نوجوان، تشکیل گروه‌های سرود با اجرای سرود‌های پرمحتوا و اثرگذار را در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها