استاندار مازندران:

نیازمند تفکر جهادی در عرصه‌های مدیریتی مازندران هستیم

«حسینی پور» گفت: نیازمند تفکر جهادی در همه عرصه‌های مدیریتی و اداری استان مازندران هستیم.
کد خبر: ۵۲۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 07May 2022

نیازمند تفکر جهادی در عرصه‌های مدیریتی مازندران هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در رزمایش «جهادگران فاطمی» که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به تقارن سالروز شهادت شهدای خان‌طومان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: مدافعین حرم با عزم جدی و روحیه جهادی ورق را به نفع جبهه اسلام در منطقه خان‌طومان برگرداندند و با شهادتشان در این منطقه استراتژیک بار دیگر نام مازندران را در تاریخ به نیکی به ثبت برسانند.

استاندار مازندران با بیان اینکه راه شهدا راه اعتلای اسلام عزیز است، گفت: مدافعین حرم استان مازندران علاوه بر حضور جهادی در عرصه محرومیت زدایی در جبهه دفاع از حرم آل الله نیز خوش درخشیدند و قدردان ایثار این مردان خدایی و خانواده‌های معظم آن‌ها هستم.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در عرصه‌های سازندگی استان مازندران افزود: سازماندهی گروه‌های جهادی به همت سپاه کربلا شایسته تقدیر است.

حسینی پور با بیان اینکه مبدع گروه‌های جهادی در تاریخ معاصر امام خمینی (ره) است، ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بدو پیروزی انقلاب با توجه به خلاء سیاسی در کشور، تصمیم گرفتند امورات مهم کشور توسط مردم اداره شود.

وی به فعالیت شایسته جهاد سازندگی در عرصه‌های مهم دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: یکی از مولفه‌های مهم پیروزی در دفاع مقدس حضور جهاد سازندگی و جهادگران بی‌سنگر بوده است.

حسینی پور با بیان اینکه جهاد سازندگی نقش مهمی را در راه‌سازی روستایی، احیای کشاورزی و دامپروری در مناطق محروم ایفا کرد، ادامه داد: نیرو‌های جهادی با روحیه خداباوری، خودباوری و مردم باوری کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی جلوه ایثار، جهاد و تحول هستند، افزود: جوانان متخصص و متعهد و طلاب جهادی در مدیریت کرونا به درستی نقش آفرین بوده‌اند.

حسینی پور با بیان اینکه جهادگران در حرکت جهادی خود اجازه نمی‌دهند کوچکترین خدشه‌ای به کرامت انسانی نیازمندان وارد شود، گفت: خدمت بی‌منت شاخصه اصلی گروه‌های جهادی است. این قشر علاوه بر استفاده از توان و تخصص خود از هزینه شخصی نیز برای خدمت به محرومین به خط هستند. اما متاسفانه برخی از مردم و مسئولین برای پیدا کردن نام و نشان به نیازمندان خدمت می‌کنند و زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه کشور یمن بیش از ۷ سال در مبارزه با سعودی‌ها همانند رزمندگان جمهوری اسلامی ایران که با فعالیت جهادی در مقابل رژیم بعثی عراق از کشور دفاع کردند در مقابل سعودی‌ها ایستاده‌اند، افزود: فعالیت جهادی الگویی که یادگار خمینی کبیر است و این مسیر در جهان مستضعفان دنیا ساری و جاری است.

حسینی پور با بیان اینکه گروه‌های جهادی امروز می‌توانند با سازماندهی درست تحت جهاد سازندگی در استان مازندران شکل جدیدی پیدا کرده و کار‌های ناشدنی را انجام دهند، گفت: گروه‌های جهادی استان خارج از مرز‌های جغرافیایی مازندران نیز ارائه خدمت داشتند و قدردان هستیم.

وی با بیان اینکه ما نیازمند حضور تفکر جهادی در همه عرصه‌های مدیریتی و اداری استان مازندران هستیم، بیان داشت: تفکر جهادی نباید جدای از مسیر اصلی اداری استان باشد.

حسینی پور با بیان اینکه کشور در حال تجربه کردن جراحی اقتصادی است، گفت: رئیس دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها تلاش دارد حوزه نابسامان اقتصادی را سامان دهد.

وی به آغاز به کار رزمایش جهادگران فاطمی در استان اشاره کرد و افزود: فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همکاری مدام و مستمر با گروه‌های جهادی سپاه کربلا داشته باشند تا شاهد رفع محرومیت از این خطه از شمال کشور باشیم.

حسینی پور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سکان‌دار اصلی فعالیت جهادی است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در راستای تحقق منویات رهبری جهاد تبیین را برای مقابله با توطئه‌ها و کارشکنی‌های استکبار مورد توجه داشته باشند.

وی با اشاره به نیاز کشور‌های حاشیه خزر به محصولات کشاورزی و تولید استان مازندران، بر لزوم توسعه اقتصادی و احیای اقتصاد در عرصه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و ... روستا‌های استان تاکید کرد.

حسینی پور بر لزوم ورود گروه‌های جهادی در حوزه دانش بنیان تاکید کرد و گفت: مهمترین کاری که مطالبه ما از گروه‌های جهادی است نقش آفرینی در عرصه فکر و تولید دانش بنیان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار