فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» در مازندران

سردار «مسلمی» از آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» در مازندران خبر داد و گفت: این رزمایش از هفدهم اردیبهشت به مدت ۱۰ روز در مناطق کم‌برخوردار استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 07May 2022

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در رزمایش «جهادگران فاطمی» که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳ شهید مدافع حرم استان مازندران اظهار داشت: شهیدان بلباسی، رجایی‌فر، کمالی و جمشیدی از جهادگران پیشرو این خطه از شمال کشور بوده‌اند و امید است با توکل به خداوند متعال رهرو راه این مردان خدایی باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که مدیرانی جهادی با رویکرد انقلابی در عرصه خدمت رسانی به مردم قبول زحمت کرده‌اند، افزود: تقارن ایام ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹با سالروز شهادت ۱۶ آلاله سرخ و جوانان ایران عزیز در کربلای خان‌طومان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی را گرامی می‌دارم.

وی با بیان اینکه امید است با خدمت جهادگران در حوزه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان اسلام در بحث ایجاد ناامیدی در بین ملت ایران اسلامی نقش برآب شود، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی از امروز تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

سردار مسلمی ادامه داد: در این رزمایش بسیجیان جهادگر با حضور در مناطق مختلف به محرومین، نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار خدمت رسانی می‌کنند.

وی به فعالیت بسیجیان جهادگر در قالب ۵ هزار گروه جهادی در استان مازندران اشاره و بیان کرد: حدود سه هزار گروه جهادی به واسطه رزمایش جهادگران فاطمی به مردم کم‌برخوردار استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه در قالب این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف ساماندهی شدند، گفت:‌ همراهی دولت با گروه‌های جهادی شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار