رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» در یزد برگزار می‌شود

نشست خبری رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» با حضور جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ - 05May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست خبری رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» با حضور سرهنگ «حسین زارع کمالی» جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، سرهنگ «مجید صادقی» مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد، سرهنگ «علی نوری‌زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد و سرهنگ «علی محمد پارسائیان» مسئول بسیج رسانه استان در سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این نشست از برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش با مشارکت بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در استان یزد برگزار خواهد شد.
 
سردار زارع کمالی ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر و تشکر از خضور پرشکوه مردم در روز جهانی قدس، نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را بسیار حائز اهمیت خواند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج ناامیدی در جامعه، بر لزوم شناسایی نقاط قوت و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیتهای از سوی رسانه‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در استان، گفت: این رزمایش از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در استان با هدف امیدآفرینی و ارائه خدمت بهتر به مردم برگزار می‌شود.

زارع کمالی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان به ویژه در سیل اخیر شهر یزد، از همکاران این مجموعه نیز تشکر کرد و گفت: بسیج در طول انقلاب اسلامی طبق فرامین امامین انقلاب در عرصه‌های مختلفی ورود کرده و اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با بیان این که ورود گروه‌های بسیج همواره براساس نیاز جامعه انجام می‌شود، تصریح کرد: زمانی بحث نیاز جامعه دفاع از درون کشور در برابر فتنه‌های تجزیه طلبان و براندازان بود، زمانی جهاد برای دفاع از مرزهای میهمن اسلامی و در مقطعی خارج از مرزها و دفاع از حرم در برابر گروه‌های ساخته دست استکبار جهانی، زمانی نیاز به جهاد در عرصه علم و دانش به ویژه در جریان کرونا و امروز یکی از ابعاد جهاد بحث خدمت رسانهی بی مزد و منت در راستای محرومیت‌زدایی در قالب گروه‌های جهادی است.

وی در همین رابطه به اتفاقات سیلاب اخیر اشاره و عنوان کرد: اولین گروه برای امدادرسانی و قبل از حضور دستگاه های اجرایی و امدادی، گروه‌های جهادی بسیج بودند و تا امروز نیز پای کار ایستاده و به آسیب دیدگان این سیلاب خدمات ارائه می‌کنند.

سردار زارع کمالی در ادامه جذب، ساماندهی و هدایت جوانان برای ارائه خدمات مناسب در راستای محرومیت زدایی را از مهمترین وظیفه بسیج سازندگی خواند و گفت: در همین راستا ۹۰۰ گروه جهادی در استان فعالیت دارد که در سالروز تشکیل بسیج سازندگ، بیش از ۲۰۰ گروه جهادی با حضور در این رزمایش، پای کار می‌آیند و خدمات‌سانی در حوزه‌های مختلف را خواهند داشت.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد از جمله برنامه‌های این رزمایش را تامین آب برای ۵۸ روستا در شهرستانهایی مانند خاتم، مهریز، اردکان و یزد و در حوزه مسکن نیز ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در قالب تفاهم‌نامه‌ای با  کمیته امداد در بازه زمانی دو ساله ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها