مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

رزمایش بزرگ و سراسری جهادگران فاطمی در قزوین

سرهنگ حسینیانی گفت: رزمایش بزرگ و سراسری جهادگران فاطمی به مدت ۱۰ روز و هر روز در یک شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 07May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «امیرعلی حسینیانی» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: رزمایش بزرگ و سراسری جهادگران فاطمی به مدت ده روز و هر روز در یک شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در شش عرصه آب شرب روستایی، با راه اندازی پنج مجتمع آبرسانی و ۹۶ روستای محروم و جمعا در ۱۴۶ روستا خط انتقال و شبکه داخلی و تصفیه خانه ایجاد خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در کل کشور، با تفاهم سازمان مسکن و سازمان بسیج سازندگی، ۴۰ هزار واحد مسکونی محرومین توسط بسیج سازندگی ساخته خواهد شد و سهم استان قزوین هزار واحد است که فاز اول پروژه ساخت صد واحد با همکاری کمیته امداد آغاز شده و تعهد دادیم که همه این واحدها که امروز کلنگ آن زده می شود را در کمتر از چهار ماه تحویل دهیم.

سرهنگ حسینیانی عنوان کرد: در پروژه آب کشاورزی، ساخت مخازن و بهسازی و تعمیر قنواتی و خط انتقال آب در دستور کار است.

وی افزود: همچنین تعمیر و بازسازی و زیباسازی و حتی ساخت مدارس با حضور دستگاه مربوطه در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: بحث راه روستایی، پروژه های فاخر شامل پل و تعریض و آسفالت و تعریض راه کشاورزی

وی افزود: در حوزه ساخت مراکز و پایگاه های بهداشتی در روستاهای دورافتاده، پروژه فاخر مرکز دیالیز ۲۵ تختخوابی تاکستان به پایان رسید و یک مرکز فاخر درمان ناباروری استان در شهرک مینودر قزوین به دست بسیجیان جهادگر در حال ساخت است که بهره بردار این پروژه، جهاد دانشگاهی استان و مجری این پروژه سازمان بسیج سازندگی است.

سرهنگ حسینیانی گفت: در حوزه تعمیر و تجهیز خانه محرومین و مأموریت های که در هر دستگاهی بر زمین مانده است، بسیج سازندگی با تمام ظرفیت حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار