فرمانده سپاه بوشهر مطرح کرد؛

بسیج سازندگی منشا خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی

رزمجو با بیان اینکه یک‌هزار و 261 گروه جهادی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند گفت: بسیج سازندگی منشا خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و اجرا پروژه‌های متعدد بوده است.
کد خبر: ۵۲۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 07May 2022

بسیج سازندگی منشا خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زداییبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با استاندار بوشهر، نیز با گرامیداشت 17 اردیبهشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نهاد منشا خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و اجرا پروژه‌های متعدد بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی در بسیج سازندگی گفت: این نهاد با داشتن تخصص‌های مختلف آمادگی لازم برای اجرا طرح‌ها و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نهادها دارد.

رزمجو از اجرا 192 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: در اجرا این پروژه‌ها 31 میلیارد و 442 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شد.

فرمانده سپاه استان بوشهر ساخت جاده بین مزارع، استخر ذخیره آب، آب انبار، آسفالت معابر، احداث و نوسازی حسینیه، مساجد و واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد را از جمله طرح‌های اجرا شده در سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان بوشهر دانست.

رزمجو با بیان اینکه یک‌هزار و 261 گروه جهادی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: بیش از 12 هزار و 610 نفر از نیروهای تخصصی عضو گروه‌های جهادی استان هستند و خدمات گوناگونی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها