رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح:

شاخص مدیران موفق در جمهوری اسلامی حضور در دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «گواهی» گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شاخص مدیران موفق نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ را مدیرانی می‌دانند که در دفاع مقدس حضور داشتند.
کد خبر: ۵۲۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 08May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در ششمین دوره بصیرت معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام (ص) بین مرقد و منبر خود در مدینه و همچنین مرقد حضرت رضا (ع) را در مشهد قطعه‌ای از بهشت می‌دانند.

وی حضور در حرم رضوی را یک توفیق الهی دانست و افزود: ملائکه در حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) حضور پیدا می‌کنند و با مژگان خود این آستان قدسی را شستشو می‌دهند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح ‌به اهمیت دفاع مقدس در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی شاخص مدیران موفق نظام مقدس جمهوری اسلامی، را مدیرانی می‌دانند که در دفاع مقدس حضور داشتند.

حجت‌الاسلام گواهی تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا میزان سنجش جوانان در امور جهادی را نیز تأسی به فرهنگ دفاع مقدس و رهروی فرماندهان و حماسه‌آفرینان این دفاع همه جانبه می‌دانند.

وی تأکید کرد: امیدواریم با تلاش و مساعدت مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شجره طیبه دفاع مقدس حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار