مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

کلام و پیام شهدا نقش بزرگی در باطل کردن نقشه‌های دشمن دارد

«داوطلب» استفاده از فضای تبلیغات شهری را یکی از راه‌های مقابله با غرض ورزی‌های دشمنان میهن اسلامی دانست و گفت: کلام شهدا نافذ و راهگشاست و ترویج کلام و پیام آنان نقش بزرگی در باطل کردن نقشه‌های دشمن دارد.
کد خبر: ۵۲۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 08May 2022

کلام و پیام شهدا نقش بزرگی در باطل کردن نقشه‌های دشمن دارد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر «رشت»، با بیان اینکه خدمت به نظام اسلامی امانتی است که شهدا به مسئولان داده اند، اظهار داشت: باید در حفظ این امانت به بهترین شکل بکوشیم و تمام تلاش‌مان را در ارائه خدمت صادقانه به کار بریم.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ارزشمندترین و عزیزترین داشته‌های خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، تصریح کرد: زمانی که به دیدار این عزیزان می‌رویم، بزرگترین خواسته آنان خدمت با تمام وجود به انقلاب اسلامی است و برای خود چیزی نمی‌خواهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، حفظ احترام و تکریم ایثارگران را کمترین وظیفه هر فرد دانست و خاطرنشان کرد: گاهی اوقات شاهد جبهه سازی علیه بی ادعاترین قشر جامعه هستیم که نشان‌دهنده کینه ورزی عجیب دشمنان میهن اسلامی با ولایتمداران واقعی است.

«داوطلب» استفاده از فضای تبلیغات شهری را یکی از راه‌های مقابله با این‌گونه غرض ورزی‌ها دانست و افزود: کلام شهدا نافذ و راهگشاست و ترویج کلام و پیام آنان، نقش بزرگی در باطل کردن نقشه‌های دشمن دارد.

وی وضعیت تابلو‌های شهدا در سطح شهر را نیازمند بازبینی و ساماندهی دانست و متذکر شد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان استفاده از فناوری‌های نوین باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اجرای مفاد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را حق قانونی جامعه ایثارگری برشمرد و تاکید کرد: مناسب سازی فضای شهری، تبدیل وضعیت و تخصیص فضای پارک مخصوص جانبازان از جمله مواردی است که باید به‌طور ویژه مورد توجه و پیگیری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار