نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

نظارت بر دستگاه‌های اداری امری عقلایی و شرعی است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: نظارت بر دستگاه‌های اداری امری عقلایی و شرعی است و لذا هر چه این نظارت بیشتر باشد، شاهد بهره‌وری بالاتری خواهیم بود و در کنار این نظارت‌ها ضروری است تا افراد نسبت به نظارت درونی نیز توجه داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 08May 2022

نظارت بر دستگاه‌های اداری امری عقلایی و شرعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان، اظهار داشت: نظارت امری عقلایی و شرعی است و لذا هر چه این نظارت بیشتر باشد، شاهد بهره‌وری بالاتری خواهیم بود و در کنار این نظارت‌ها ضروری است تا افراد نسبت به نظارت درونی نیز توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر کسی خطایی در عرصه بیت المال مرتکب شود، باید بداند که نه تنها ملت ایران که با کل جامعه اسلامی طرف است، گفت: در کنار گزارش‌هایی که در رابطه با برخی تخلفات ارائه می‌شود، ضروری است گزارشی از وضعیت سلامت دستگاه‌ها نیز در جامعه ارائه شود.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال برجسته سازی فساد برخی ادارات است در حالی که واقعیت متفاوت از این است، افزود: تخلفات ثبت شده در هزینه کرد در بین نهادهای استان همدان، تنها کمتر از یک درصد بوده، موضوعی که لازم است مردم از آن مطلع باشند و بدانند که نظارت‌ها در دستگاه‌ها با جدیت در حال انجام است.

در این مراسم از زحمات «حاتم نیکخو» تقدیر و «علی کرمانی» به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار