مدیر انتشارات سرو:

برگزاری نمایشگاه کتاب موجب حیات تازه فضای فرهنگی کشور می‌شود

صلاحی در خصوص حضور در بخش مجازی و حضور سی‌ و سومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: برگزاری مجدد نمایشگاه پس از وقفه دوساله موجب حیات تازه فضای فرهنگی کشور می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ - 08May 2022

برگزاری نمایشگاه کتاب موجب حیات تازه فضای فرهنگی کشور می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «داوود صلاحی» مدیر انتشارات سرو در خصوص حضور در بخش مجازی و حضوری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب اظهار داشت: این مجموعه در تلاش است تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در جبهه جهاد تبیین با بیش از صد عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگی را داشته باشد.

مدیر نشر سرو گفت: برگزاری مجدد نمایشگاه پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع کرونا در کشور، قطعاً به فضای فرهنگی و ادبی کشور حیات دوباره‌ای خواهد بخشید.

وی افزود: نشر سرو در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری در نمایشگاه امسال حضور دارد.

صلاحی در پایان حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در نمایشگاه امسال دانست و گفت: معرفی تازه‌های نشر سرو با حضور مسئولین و نویسندگان جوان انقلابی از برنامه‌های دیگر ما در نمایشگاه بین المللی کتاب است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها