دبیر جدید مجمع راویان جهاد و مقاومت استان قم معرفی شد

طی آیینی با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان قم در سالن شهید درویش سپاه استان، «محمدتقی ارزندی» به عنوان دبیر جدید مجمع راویان جهاد و مقاومت قم معرفی شد.
کد خبر: ۵۲۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ - 08May 2022

دبیر جدید مجمع راویان جهاد و مقاومت استان قم معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، طی آئینی با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت در استان قم، «محمدتقی ارزندی» به عنوان دبیر جدید مجمع راویان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان معرفی شد.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم طی سخنانی در این آئین، اظهار داشت: همدلی خوبی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان وجود دارد و باید کمک کنیم این فرهنگ عاشورایی بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

محسن بخشی نیا دبیر سابق مجمع راویان جهاد و مقاومت قم نیز با تاکید بر ضرورت جمع آوری و نشر آثار دفاع مقدس، یاد و خاطره عملیات بیت المقدس را در چهلمین سالگرد این عملیات گرامی داشت.

«مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه استان قم نیز بر آمادگی کامل سپاه استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

در این آئین، حجت الاسلام حسین جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا و مسئولان ایثارگران حوزه علمیه، جهاد کشاورزی و رده‌های نیرو‌های مسلح استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار