برنامه‌های انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب تهران تشریح شد

جانشین انتشارات روایت فتح ضمن تشریح برنامه‌های این انتشارات در ایام برپایی نمایشگاه گفت: حضور ۳۰۰ عنوان کتاب، برپایی روزانه جشن امضا، رونمایی از شش عنوان کتاب جدید و مراسم ۱۰۰ هزارتایی شدن چاپ کتاب ازجمله برنامه‌های این انتشارت در سی و سومین نمایشگاه کتاب است.
کد خبر: ۵۲۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 09May 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «فرزانه مردی» جانشین رئیس انتشارات روایت فتح از حضور فعال این انتشارات با ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب خبر داد و اظهار داشت: همه‌روزه جشن امضا در غرفه روایت فتح برپاست. 

مردی در ادامه با اشاره به عدم برپایی حضوری این نمایشگاه در دو سال گذشته و برپایی هم‌زمان نمایشگاه مجازی و حضور در این دوره و استقبال اهالی و مشتاقان حوزه کتاب گفت: الحمدالله امسال انتشارات روایت فتح هم به‌صورت مجازی و هم حضوری به مشتاقان کتاب خدمت‌رسانی می‌کند و ما در هر دو نمایشگاه حضور خواهیم داشت. با توجه به حسن سابقه نمایشگاه مجازی در دوره قبلی و آشنایی دوستداران کتاب با این روش خرید و همچنین امکان دسترسی راحت‌تر برای مخاطبان شهرستانی، امید زیادی هست که افراد بیشتری از نمایشگاه مجازی استقبال کنند. درعین‌حال با توجه به عدم برپایی نمایشگاه حضوری در طول دو سال گذشته و تشنه بودن اهل مطالعه به حضور در نمایشگاه کتاب، به نظر نمی‌رسد که نمایشگاه حضوری هم مخاطبان خودش را ازدست‌داده باشد و ما برای نمایشگاه حضوری هم امید داریم با استقبال خوبی روبرو شویم.

وی همچنین در خصوص استقبال سایر انتشارات از این دوره نمایشگاه نیز گفت: در مورد استقبال نشرها، متأسفانه حتماً تعداد کمتری حضور خواهند داشت و این به دلیل سخت‌تر شدن شرایط حضور و مشکلات اقتصادی نشر‌ها و به‌تبع آن نیروی کار کمتر و وضعیت بد گرانی کاغذ می‌باشد. ناگفته نماند تعداد غرفه‌ها هم در نمایشگاه امسال برای جلوگیری از تجمع زیاد و احتمال سرایت و انتشار ویروس کرونا کمتر از دوره‌های قبلی است.

مردی همچنین در خصوص برنامه‌های غرفه نمایشگاه در ایام برپایی و با اشاره به چاپ پنج جلد کتاب جدید و جشن امضایی صد هزارتایی یکی از آثار روایت فتح نیز عنوان کرد: ما در این نمایشگاه با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب حضور خواهیم داشت که ۶ عدد از کتاب‌ها تولید سال ۱۴۰۱ می‌باشد. چاپ ۵ عنوان از کتاب‌های ما دقیقاً در طول همین نمایشگاه اتفاق میفتد و از روز دوم نمایشگاه تقریباً هرروز به‌طور متوسط ما یک برنامه جشن امضا خواهیم داشت. یک رونمایی و یک جشن ۱۰۰ هزارتایی شدن هم در برنامه اجرایی امسال نمایشگاه در نظر گرفته‌شده که به حول و قوه الهی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار