نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

حمایت از نویسندگان و نوقلمان حوزه ادبیات پایداری در همدان

«حاجی‌بابایی» از حمایت نویسندگان و نوقلمان در حوزه ادبیات پایداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ - 10May 2022

حمایت همه جانبه از جشنواره «نهضت ترجمه» و حوزه ادبیات پایداریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه بررسی فعالیت‌های حوزه ادبیات پایداری در استان همدان، با حضور «میثاق گودرزی» مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور، «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان برگزار شد.

حاجی‌بابایی در این جلسه، از حمایت نویسندگان و نوقلمان در حوزه ادبیات پایداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

وی ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از برگزاری جشنواره «اندیشه ولایت» (نهضت ترجمه)، در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: جشنواره نهضت ترجمه، حرکتی نو در سطح کشور است و دانشجویان غیرایرانی از طریق این جشنواره می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را به کشور خود انتقال دهند.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور نیز در این جلسه، به تشریح برخی فعالیت‌ها در حوزه ادبیات پایداری پرداخت و اظهار داشت: کمیته اسناد و آموزش شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جهت ترویج و حمایت از حوزه ادبیات پایداری، از نویسندگان این حوزه حمایت می‌کند.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز از برگزاری اولین جشنواره اندیشه‌های ولایت با عنوان «پرواز اندیشه‌ها، روایت ماندگار و نهضت ترجمه» در این استان خبر داد و گفت: نهضت ترجمه، برای اولین‌بار در سطح کشور برای دانشجویان غیرایرانی، با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان برگزار خواهد شد.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار