عضو ارشد جنبش «حماس»:

هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان، با پاسخ شدید مقاومت فلسطین مواجه می‌شود

یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان، با پاسخ شدید ملت و مقاومت قهرمان فلسطین مواجه خواهد شد و هرگز اجازه نمی‌دهیم که اشغالگران از امروز به بعد معادلات جدیدی را بر ما تحمیل کنند.
کد خبر: ۵۲۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ - 10May 2022

هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان با پاسخ قاطعانه مقاومت مواجه می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شخصیت‌ها و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطینی، عموم فلسطینیان را به مقابله قاطع و یکپارچه با شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در سرتاسر کرانه باختری فراخواندند.

این شخصیت‌ها و جریان‌ها از کمیته‌های مردمی در تمامی شهر‌ها و روستا‌های کرانه باختری دعوت کردند برای مقابله با شهرک‌نشینانی که قصد حمله به برخی مناطق فلسطینی را دارند، در تقاطع‌ها و جاده‌ها تجمع کنند.

محمود طه، مسئول بخش رسانه‌ای جنبش حماس در لبنان اظهار داشت: فراخوان شهرک‌نشینان صهیونیست برای تجمع در تقاطع‌ها و جاده‌های کرانه باختری، دعوتی تحریک‌آمیز است که باید فلسطینیان به مقابله با آن برخیزند.

طه افزود: ملت فلسطین ترسی از تهدیدات شهرک‌نشینان ندارد و هرگز از دفاع از حقوق و مقدسات خود دست نمی‌کشد.

وی مسئولیت پیامد‌های هرگونه جنایت شهرک‌نشینان اشغالگر علیه ملت فلسطین را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان، با پاسخ شدید ملت و مقاومت قهرمان فلسطین مواجه خواهد شد و هرگز اجازه نمی‌دهیم که اشغالگران از امروز به بعد معادلات جدیدی را بر ما تحمیل کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها