رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح حافظان امنیت و استقلال کشور هستند

حجت‌الاسلام «پورخاقان» گفت: نیروهای مسلح، در ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با تمام وجود حافظان امنیت و استقلال کشور هستند
کد خبر: ۵۲۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ - 10May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «احمدرضا پورخاقان» امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان انتظامی استان قزوین که در سالن اجتماعات لشگر ۱۶ زرهی برگزار شد، اظهار داشت: قزوین شهر مومنان است و شهدا و علمای بزرگی باعث افتخار این شهر شدند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: ما مسئولیت خود را مدیون شهدایی هستیم که با تقدیم عریزترین دارایی خود که جانشان است زمینه فعالیت ما را در امروز فراهم کردند و از این رو نباید آرمان‌های شهدا را فراموش کنیم.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح یکی از ارکان اقتدار کشور هستند و پشتوانه امن مردم و زینت حاکمان به شمار می‌آیند، کشوری می‌تواند مستقل باشد که نیروی مسلح مکتبی، مومن و مردمی داشته باشد که به مردم خدمت کند.

وی افزود: اگر امروز شاهد امنیت مثال زدنی در سطح منطقه هستیم به خاطر اقدامات نیروهای مسلح در دوره‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: نیروهای ارتش نشان دادند که پای نظام هستند، سپاه پاسداران هم که برآمده از انقلاب بود و از روزهای ابتدایی انقلاب شکل گرفت با تمام وجود ثابت کرد در خدمت ملت و انقلاب است و شاهد خلق حماسه از طرف آن‌ها هستیم که برای دنیا دارای پیام است، نیروی انتظامی هم در عرصه حفظ امنیت در خط مقدم ایجاد امنیت قرار دارند.

وی ادامه داد: اگر جرمی اتفاق بیفتد سازمان قضایی به عنوان دستگاهی اختصاصی این امر را انجام می‌دهد اما بزرگترین وظیفه ما این است که برای پیشگیری از وقوع جرم قدم برداریم و از سال ۷۶ تا کنون با قدم برداشتن در این راستا و با کمک بدنه نیروهای مسلح موفق بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار