نماینده مجلس مطرح کرد؛

آمریکا حامی اصلی تروریست دولتی کشور‌های استکباری

حدادی گفت: تروریست واقعی و حامی اصلی تروریست دولتی کشور‌های استکباری به سرکردگی آمریکاست و نشانه‌های زیادی برای این موضوع وجود دارد و در نقاط مختلف جهان اثر خون‌ریزی و جنایات آن‌ها نمایان است.
کد خبر: ۵۲۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ - 10May 2022

آمریکا حامی اصلی تروریست دولتی کشورهای استکباری

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی حدادی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی سابقه طولانی دارد و امروز نیز بر اساس استراتژی شکست خورده فشار حداکثری این مسیر را ادامه می‌دهند، اما جمهوری اسلامی نقشه راه روشن و قابل اتکایی دارد و این دشمنی‌ها راهی به جایی نمی‌برد.

وی افزود: مصوبه مجلس در مورد لغو تحریم‌ها و اقدام راهبردی حرکتی آفندی در مقابل رفتار‌های دشمن بود چرا که ما نباید در برابر سیاست‌های استکبار به ویژه آمریکا منزوی باشیم و بر همین اساس با شناخت کامل نسبت به تاکتیک‌ها و روش‌های دشمن عمل کردیم و نشان دادیم برای همه حالت‌ها برنامه داریم.

نماینده مردم نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام سلطه تمام سرمایه و برنامه‌های خود را معطوف به تضعیف نظام کرده، اما با وضع تحریم‌ها نه تنها به نتیجه نرسیده اند بلکه از درون حاکمیت هم دچار بی تصمیمی و اختلاف شده اند.

وی با اشاره به وضع تحریم‌های جدید در سنای آمریکا علیه سپاه تاکید کرد:این نهاد در درون پیکره نظام جمهوری اسلامی است و یک مجموعه تاثیرگذار و حافظ نظام مقدس اسلامی در راستای اهداف و آرمان‌های امام عمل کرده است و صدمات زیادی به دشمنان وارد نمودند.

حدادی تصریح کرد: تروریست واقعی و حامی اصلی تروریست دولتی کشور‌های استکباری به سرکردگی آمریکا است و نشانه‌های زیادی برای این موضوع وجود دارد و در نقاط مختلف جهان اثر خون ریزی و جنایات آن‌ها نمایان است وقتی این چنین رژیم‌هایی به بهانه تروریسم ایران و سپاه را تحریم می‌کنند اثبات کننده دشمنی و بدخواهی است.

عضو کمیسیون شورا‌ها خاطرنشان کرد:اصالت شعار‌های وارونه آمریکا در موردبرجام امروز رفته رفته مشخص می‌شود چرا که آن‌ها همواره با فریب و نیرنگ بشریت و جامعه جهانی در پی محدود سازی ایران و پیشرفت علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و در ادامه راه هم ماباید مصمم، محکم و مقتدر باشیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار