فرمانده سپاه قشم:

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار «امیری کیا» گفت: بسیج سازندگی توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های استواری را بردارد بنابراین این مجموعه تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ - 10May 2022

 به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ پاسدار «حجت امیری کیا» فرمانده سپاه قشم امروز در همایش جهادگران فاطمی بسیج سازندگی که در سالن همایش‌های شبکه بهداشت شهرستان قشم برگزار شد، اظهار داشت: ١٧ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌ عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.

وی ادامه داد: امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

فرمانده سپاه قشم توضیح داد: این مجموعه مومنان و انقلابی همچنان هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته است تا روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

سرهنگ پاسدار امیری کیا اضافه کرد: از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایت مدار شهرستان قشم که در عرصه های مختلف سازندگی و خدمات رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می دارید، صمیمانه قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ک

نظر شما
پربیننده ها