مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

تصویربرداری تله‌تئاتر «حریر» با موضوع دفاع مقدس+ تصاویر

«لطفی‌شهپر»‌ گفت: تله‌تئاتر «حریر» با موضوع دفاع مقدس به مدت ۵۰ دقیقه، با مشارکت صداوسیمای مرکز همدان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حال تصویربرداری است.
کد خبر: ۵۲۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۴ - 14May 2022

«امین لطفی شهپر»‌ مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: تله‌تئاتر «حریر» با موضوع دفاع مقدس به مدت ۵۰ دقیقه، بر اساس نمایشنامه «حریر بر زمینه سرب» نوشته «مهدی ایوبی» با مشارکت صداوسیمای مرکز همدان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حال تصویربرداری است.

وی بیان داشت: داستان این تله‌تئاتر شرح مادر و همسر شهیدی است که با یاد و خاطره‌ی همسر و فرزندش زندگی می‌کنند؛  طوری که گویی آن‌ها زنده‌اند و حضور دارند و در جبهه نیز همسر و فرزند او با یاد او می‌جنگیدند و به شهادت رسیده‌اند.

لطفی‌شهپر متذکر شد: عوامل این کار داستانی شامل تهیه‌کننده «محسن روحی»، کارگردان «علی کلاهچیان» نورپرداز و تصویربردار «محمد حسینی»، صدابردار «محمد عباسی»، طراح صحنه و لباس «نوشین بیگلریان»، منشی صحنه  «سولماز عسگری»، مدیر تولید «رضا دایی‌جانی»، گریم «زهرا دلاور و سجاد مسلمی» دستیار کارگردان «احمد جلیلوند» هستند.

وی ادامه داد: بازیگران این تله‌تئاتر «سهراب نیک‌فرجاد»، «ملیحه جاویدعهد»، «احمد جلیلوند»، «سولماز عسگری»، «سید علی موسوی»، «شهرام فرزیان» و «حمیدرضا جوادی» هستند.

تله‌تئاتر «حریر» با موضوع دفاع مقدس در حال تصویربرداری است +تصاویر

تله‌تئاتر «حریر» با موضوع دفاع مقدس در حال تصویربرداری است +تصاویر

تله‌تئاتر «حریر» با موضوع دفاع مقدس در حال تصویربرداری است +تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار