رئیس ستاد اجرایی کنگره ملی بزرگداشت شهدای دیار سربداران عنوان کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در حوزه نشر سیره شهدا

«ابراهیمی» گفت: فضای مجازی ظرفیت‌ مغفول مانده در حوزه نشر سیره شهداست که مسئولان باید از این ظرفیت برای تولید محتوا و نشر آن در فضای مجازی بهره ببرند.
کد خبر: ۵۲۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ - 10May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی کنگره ملی ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران امروز به ریاست «حسین ابراهیمی» و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

ابراهیمی در این نشست اظهار داشت: تا برگزاری اجلاسیه کنگره ملی باید اقدامات به‌صورت میدانی و با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی به فضای مجازی و ظرفیت‌های مغفول مانده آن در خصوص نشر سیره شهدا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سبزوار یکی از شهرستان‌های قوی در حوزه رسانه است که مسئولان باید از این ظرفیت برای تولید محتوا در فضای مجازی بهره کافی و لازم را ببرند.

رئیس ستاد اجرایی و برنامه ریزی کنگره ملی بزرگداشت یک هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران با اشاره به اینکه صرفاً نام بردن از شهدا در جلسات نمی‌تواند سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود تأکید کرد: استفاده از مبانی شهدا در انجام اقدامات و به کار بردن مشی آن‌ها باید در دستور کار مسئولان شهرستان قرار بگیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: یادواره‌های قشری با احصای تعداد شهدای مربوط به هر قشر باید هرچه سریع‌تر برگزار شود و محصولات مرتبط فرهنگی با آن قشر نیز به تولید برسد.

وی بابیان اینکه عدم اعتبار نباید سبب عقب‌افتادگی در سیر برگزاری کنگره و یا یادواره‌ها شود ادامه داد: باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها جلساتی در شأن شهدا در سطح شهرستان برگزار شود تا زنده کننده یاد و خاطره آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به کمک شهدا نباید فقط در لفظ بماند و به این موضوع اعتقاد قلبی پیدا کنیم تأکید کرد: بسیاری از اقدامات پس از شروع با مدد شهدا به سرانجام و سرمنزل مقصود خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار