در پیام سردار «مرادحاجتی» آمده است؛

نام جمعیت هلال احمر همواره با مفاهیمی چون ایثار، انسانیت و احسان گره خورده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پیام خود آورده است: نام جمعیت هلال احمر همواره با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است.
کد خبر: ۵۲۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ - 10May 2022

نام جمعیت هلال احمر همواره با مفاهیمی چون ایثار، انسانیت و احسان گره خورده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر در مدح و منزلت این سازمان خدمات رسان، پیامی منتشرکرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

نام جمعیت هلال احمر همواره با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است.
جمعیت هلال‌احمر ایران از زمان تأسیس تاکنون منشأ برکات و خدمات ارزنده ای برای هموطنان عزیزمان بوده است، چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان صلح و چه در بسیاری از بحران ها، فداکاری و ایثار امدادگران هلال‌احمر موجب نجات جان هزاران انسان شده است.
 
نقش بی بدیل جمعیت هلال احمر خوزستان در دوران دفاع مقدس و حضور ارزشمند و انسانی این سازمان بر هیچکس پوشیده نیست فلذا ضرورت دارد ضمن ادای احترام به شهدای هلال احمر، بیش از پیش به نقش ارزنده این ایثارگران گمنام پرداخته شود.
 
داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر سراسر کشور و به خصوص استان خوزستان در روزهای سخت همچون سیل و حوادث بعد از آن با خلق حماسه های به یاد ماندنی، تصاویری نابی از فداکاری و ایثار را به نمایش  گذاشتند. این نیروهای متعهد که سفیر صلح و  دوستی و فرشتگان نجات مصدومین هستند در مبارزه با شیوع کرونا نیز بار دیگر به صحنه آمدند و در کنار کادر بهداشت و درمان و سایر جهادگران، جوانه‌های امید را در دل مردم زنده نگه داشتند.
 
اینجانب ضمن تبریک ۱۸ اردیبهشت ماه، روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ و تقدیر از تمامی فعالان عرصه امدادرسانی و تلاش‌های شبانه روزی مدیران، اعضای جمعیت هلال احمر استان خوزستان و همه نیروهای داوطلب، سعادت و سلامتی این انسان های نوع دوست و فداکار را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار