سفره‌ای از جنس آسمان!

«صحرایی رستمی» یکی از پاسداران اهل قلم استان مازندران به روایت خاطره‌ای از شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» تنها شهید جامانده از قافله شهدای حرم «خان‌طومان» پرداخت.
کد خبر: ۵۲۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱ - 15May 2022

سفره‌ای از جنس آسمان!   ///سلام// لطفا عکس بهتری جایگزین کنید//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به بهانه «اردیبهشت مقاومت» گرامیداشت یاد و خاطره 16 مسافر کربلای «خان‌طومان» «جواد صحرایی رستمی» یکی از پاسداران اهل قلم استان مازندران به روایت خاطره‌ای از شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» تنها شهید جامانده از قافله شهدای حرم «خان‌طومان» به دفتر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران ارسال کرده است که با هم می‌خوانیم.

یکسالی که مستاجر خانه آقارحیم بودم، هر روز با پایان کار، از محل استقرار اتوبوسها در ستاد سپاه کربلا سوار سرویس می شدیم و بعد از استراحت دلچسب توی ماشین، در ایستگاه فراش محله بهشهر پیاده می‌شدیم و به اتفاق هم راهی خانه می‌شدیم.

من در واحد بالای خانه و آقا رحیم در واحد پایین مستقر بود.‌ دو سه روز می شد که همسرم همراه با دخترم زهرا به مسافرت یک هفته‌ای که آموزش و پرورش بهشهر برایشان تدارک دیده بود، رفته بودند. با وجود خستگی یک روز کاری که روی تنم نشسته بود، حالا رنج درست کردن ناهار هم به آن اضافه می‌شد.‌

در گیرودار طبخ املت، ناگهان زنگ در خانه به صدا درآمد. در را باز کردم. پشت در، آقا رحیم بود با سینی بزرگی در دست که داخل آن با سلیقه همسرشان با پلو، خورشت، ماست و مخلفات دیگر چیدمان شده بود.

چه شگفتی فراموش نشدنی‌ای! با دیدن آن همه تنوع که شبیه به مائده آسمانی بود، همه خستگی آن روز از تنم بیرون رفته بود. ماجرای آن روز ناهار دوبار دیگر هم تکرار شد و من هربار شرمنده مهربانی رحیم و همسرش شدم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها