مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

خدمت به مردم سرلوحه فعالیت‌های روحانیون است

حجت‌الاسلام علی‌زاده گفت: روحانیت در حالی خدمت به دین، انقلاب و مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است که امپریالیسم خبری، شبانه‌روز در حال پخش اخبار و گزارش‌هایی علیه این قشر از جامعه هستند.
کد خبر: ۵۲۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 11May 2022

حجت‌الاسلام علی‌زادهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علی‌زاده» مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای طلبه و روحانی تهران بزرگ، اظهار داشت: در آغازین روز‌های خرداد امسال کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی و طلبه کشور در قم برگزار می‌شود و تا آن زمان در سطح کشور یادواره‌های منطقه‌ای و استانی برگزار خواهد شد؛ لذا برگزاری این یادواره در همین راستاست.

وی افزود: تهران ۴۰۰ شهید و استان تهران ۷۰۰ شهید طلبه و روحانی دارد؛ سرمایه‌های ارزشمندی در جامعه داریم که مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند در حالی که روحانیون همان‌گونه در دفاع مقدس حماسه‌ساز شدند در دوران پس از جنگ نیز حضور در گروه‌های سازندگی جهادی و کمک به مدافعان سلامت در روز‌های فراگیری کرونا نمونه‌هایی از این مشارکت روحانیون است.

حجت‌الاسلام علی‌زاده ادامه داد: روحانیت در حالی خدمت به دین و انقلاب و مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است که امپریالیسم خبری و امپراطوری‌های رسانه‌ای شبانه‌روز در حال پخش اخبار و گزارش‌هایی علیه این قشر از جامعه هستند.

مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان تأکید کرد: آشکار کردن حقایق فعالیت روحانیت در جامعه، موضوعی است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار