استاندار ایلام:

فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیازمند تولید محتوا است

بهرام‌نیا» گفت: دستگاه‌های مرتبط در جهت فرهنگ‌سازی و ترویج حجاب و عفاف تولید محتوا کنند و نقش صدا و سیما در این حوزه بسیار مهم است.
کد خبر: ۵۲۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 11May 2022

دستگاه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف تولید محتوا کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام، امروز در نشست قرارگاه حجاب و عفاف استان اظهار داشت: عفاف پوشش درونی و حجاب پوشش بیرونی است که خانواده نقشی تعیین کننده در این راستا دارند و اسلام به این موضوع بسیار تاکید کرده است.

وی در ادامه گفت: تاثیر درونی حجاب و عفاف تعالی هر شخص و اثر بیرونی آن در اجتماع است. مبنای جامعه اسلامی تربیت و معنویت است و لازمه داشتن یک جامعه اسلامی توجه به اصول و احکام اسلامی که نشات گرفته از آیات الهی است.

استاندار ایلام با قدردانی از اعضا و گزارش نیروی انتظامی در نشست عنوان کرد: همه صحبت‌های و نظرات کارشناسی شده در رابطه با حجاب و عفاف راهگشا خواهد بود.

«بهرام‌نیا» در ادامه گفت: ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام است و بعنوان الگو فرهنگی سایر کشورهای اسلامی در منطقه نقش خود را به خوبی ایفا می کند. در راستای فرهنگسازی موضوع حجاب و عفاف هر دو راهبرد ایجابی و سلبی مکمل یکدیگر هستند.

استاندار ایلام بیان کرد: همه دستگاه های فرهنگی باید از تمامی ظرفیت خود برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نماز استفاده کنند. همه ما وظیفه داریم بعنوان مجریان حاکمیت اسلامی در این راستا اهتمام جدی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: قانون اسلامی برگفته از احکام شرعی است که باید همه در اجرای آن احکام اهتمام داشته باشند و تربیون داران نیز نقش تعیین کننده ای در ترویج حجاب و عفاف دارند. اگر گذری بر تاریخ داشته و علل و ضعف حکومت های مسلمان را بررسی کنیم، می توانیم از سقوط حکومت آندلس تجربیاتی کسب کنیم که برای ما چراغ راه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار