فرمانده کل سپاه:

«بسیج» مظهر تجلی اراده الهی است/ تحقق شکست‌ناپذیری «جمهوری اسلامی»

سرلشکر «سلامی» گفت: بسیج، مولود میدان جهاد و شمشیر اسلام و انقلاب و مظهر تجلی اراده الهی و نماد فضل و مغفرت الهی است و مثل گذشته اساسی‌ترین، حیاتی‌ترین، نجات‌بخش‌ترین و شکست‌ناپذیرترین رکن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 12May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (پنجشنبه) در اختتامیه سومین جشنواره سراسری اسوه بسیج در مشهد افزود: پایگاه‌های بسیج ستون‌های قدرتمند، مقاوم و ریشه‌دار بنای با عظمت انقلاب و نظام اسلامی هستند. بسیج در دامان سختی‌ها رشد کرد و در میدان جهاد متولد شد و در عرصه نبردهای بزرگ استحکام یافت.

وی افزود: بسیج، مولود میدان جهاد و شمشیر اسلام و انقلاب و مظهر تجلی اراده الهی و نماد فضل و مغفرت الهی است و مثل گذشته اساسی‌ترین، حیاتی‌ترین، نجات‌بخش‌ترین و شکست‌ناپذیرترین رکن انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که پیروزی در فجر ۵۷ نقطه طلوع خورشید اسلام و سرآغاز حاکمیت الله بود، گفت: آنچه در این راه مهم است استمرار این مسیر است.

سردار سلامی ادامه داد: حرکت و مسیر ما طولانی است و با شیاطین جن و انس باید مبارزه کنیم. احکام الهی به خودی خود پیاده نمی‌شود و با پیاده‌سازی حدود و احکام الهی، حاکمیت، قدرت و استمرار می‌‌یابد.

وب تصریح کرد: روزگاری، با دست خالی در میدان جنگ حضور داشتیم و با پیروزی آن را به پایان رساندیم. تجربه ۴۳ ساله نشان داده است هر گاه در صحنه حاضر بودیم دشمن می‌رود چون هویتی ندارد و باطل، نابودشدنی است.

سردار سلامی یادآور شد: ملت، سختی‌های این چهار دهه را متحمل شده است. یکی از دلایل اصلی این مقاومت و تحمل، رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در وسط میدان ایستاد و مقاومت کرد و از مقاومت سخن گفت و از آبروی خود گذاشت. به او حمله، اهانت و جسارت شد اما با وقار و صلابت همانند جدش پیامبر (ص) غمگین و محزون نشد و صبر کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ولایت، عاملی است که دشمن را با یک دست متوقف کرد و با دست دیگر کشور را در تحریم، تهاجم فرهنگی، جنگ نیابتی و اطلاعاتی به پیش می‌بُرد و هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: این نبرد، خاتمه نیافته است. در مسیر قدرتمند و ساخته شدن و شکست‌ناپذیر شدن هستیم. الان بیش از گذشته مردم به بسیج نیاز دارند چون تمام مخاطرات باقی است و در برابر آن تکیه‌گاه‌ها باید قوی باشد.

سردار سلامی با بیان این که بسیج، دلسوز و خیرخواه است و متواضعانه خدمت می‌کند افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۸ فرمودند پایگاه‌های مقاومت بسیج، راهبردی هستند و باید احیا و تقویت شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج ستون‌های بنای مستحکم انقلاب هستند و هر پایگاه، یک نظام اسلامی کوچک در مقیاس محله است. در محلات اجازه ندهید کسی به نان شب محتاج باشد و مریض لاعلاج داشته باشد. در محلات، پرچم امداد ملت را بلند کنید. ساختن کشور بدون بسیج ممکن نیست چنان که دانش هسته‌ای بدون دانشمندان بسیجی ممکن نبود.

وی تأکید کرد: دشمن، حداکثر فشار را وارد کرده و شرایط جهانی نیز تغییر کرده است و ما در این ایستادگی، پیروز میدان هستیم.

سردار سلامی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بسیج گفت: در همه شئوناتی که مردم و به‌خصوص جوانان لازم دارند ورود کنید. ورزش، دانش، هنر، علم، امداد، رفع فقر و محرومیت، تهیه جهیزیه، پیگیری حل مشکلات، همدلی و پیشگامی در حل مسائل بهداشتی و سلامت مردم و کاستن از مشکلات مردم، همه عرصه میدان جهاد بسیج است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمن می‌خواهد در خانه‌هایمان، پای گیرنده ماهواره و اینترنت از طریق شایعه، فراخوان تجمع و تحریک ما را شکست دهد ولی چون بسیج هست نمی‌تواند و مدام سرش به سنگ می‌خورد. امروز باید به‌گونه‌ای دیگر کشور را بسازیم. 

وی اضافه کرد: بسیج، یارانه الهی برای مردم است که به کمک مردم می‌شتابد و بار سختی را از دوش آنها بر می‌دارد و باید آستانه مقاومت را بالا ببرد تا راه گذر از سختی‌ها را نشان دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار