نماینده ولی فقیه در کردستان:

دشمنان همواره به فکر جدایی مردم از انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهدا سفرکردگان قافله عشق و رهروان صادق ولی فقیه بودند و این ما هستیم که مهمان شهدا هستیم، امروز همه مردم متدین نیز با تمسک از شهیدان، تا پای جان خود به حمایت و پیروی از ولی فقیه ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ - 01September 2015

دشمنان همواره به فکر جدایی مردم از انقلاب هستند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، آیتالله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولیفقیه در استان کردستان شب گذشته در آیین تشییع ۱۷ شهید تازه تفحص شده در بیجار اظهار داشت: افتخار شهادت یک انتخاب الهی است که نصیب بندگان خاص الهی میشود.

وی به نقش شهادت در پیروزیهای اسلام و به ویژه دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: رزمندگان اسلام با تأسی از شهادت حضرت امام حسین(ع) توانستند، نظام اسلامی را برای همیشه بیمه کنند و امروز نیز نتایج گهربار آن را مردم در تمام صحنههای کشور مشاهده میکنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان از شهادت به عنوان چراغ راه ملت ایران و همه مدافعان اسلام نام برد و گفت: شهیدان چنان نظام اسلامی را با خون پاک خود استوار نمودهاند که دشمن را وادار به تسلیم و نشستن پای مذاکره کردند.

آیتالله شاهرودی بر لزوم ادامه راه شهیدان و حفظ دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و افزود: دشمن هر لحظه به فکر ضربه زدن به انقلاب و جدایی انقلاب از مردم است و این وظیفه همه را سنگین نموده است.

وی اظهار امیداری کرد: انفاس قدسیه شهدا، همچنان شامل حال همه و انقلاب اسلامی که هدف غایی آن رهایی مظلومان از زیر سلطه استبکار است، گردد.

نماینده ولیفقیه در کردستان در پایان گفت: تا زمانی که پیرو ولیفقیه زمان و پایبند به آرمانهای شهدا باشیم، هیچ کس نمیتواند نظام را تهدید کند.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار