معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ:

تنها یادگاری مسئولان برای مردم خدمات آنهاست

«هاشمی» با بیان اینکه آمد و شد‌های مدیریت مرسوم است، گفت: پست‌ها و مقام‌ها ماندنی نیست و خدمات است که مدیران از خود به جای می‌گذارند.
کد خبر: ۵۲۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 12May 2022

پست‌ها و مقام‌ها ماندنی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در آئین تکریم «عباس زارع» مدیرکل سابق و معارفه «حسین جوادی» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم این خطه از شمال کشور اظهار داشت: استان مازندران در واقع استان علم و شهادت است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آمد و شد‌های مدیریت مرسوم است، افزود: پست‌ها و مقام‌ها ماندنی نیست و خدمات است که مدیران از خود به جای می‌گذارند.

وی به خدمات شایسته تحسین «عباس زارع» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه اشاره و بیان کرد: تلاش داریم از خدمات ارزنده ایشان در مناصب دیگری بهره گرفته شود.

هاشمی همچنین از خدمات شایسته «حسین جوادی» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ یاد کرد و گفت: امید است در حوزه فرهنگ و هنر دیار علویان شاهد خدمات اثرگذار و مطلوب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار