معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد

«سلگی» با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، گفت: قدردان علم‌داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت‌های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم.
کد خبر: ۵۲۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ - 12May 2022

مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در آئین تکریم «عباس زارع» مدیرکل سابق و معارفه «حسین جوادی» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، اظهار داشت: قدردان علم داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت‌های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم.

وی ضمن قدردانی از «عباس زارع» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: تعامل ایشان با مدیران دستگاه‌های اجرایی و استانداری سازنده و موفق بوده است.

سلگی با بیان اینکه آقای زارع خوش فکر، خلاق و مدبر هستند، اظهار امیدواری کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ظرفیت آقای زارع به درستی بهره‌مند شود.

وی همچنین به سابقه خوب «حسین جوادی» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ اشاره و بیان کرد: ایشان نیز اهل تعامل هستند. امید است شاهد برکات در حوزه فرهنگ استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها