فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی دشمنان را در کیلومتر‌ها آن طرف مرز‌ها رصد می‌کند/ همواره آماده دفاع همه جانبه از کشور هستیم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: با همه توان آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم تا جایی که امروز پدافند هوایی ارتش دشمنان را در کیلومتر‌ها آن طرف مرز‌ها رصد می‌کند.
کد خبر: ۵۲۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ - 12May 2022

پدافند هوایی دشمنان را در کیلومتر‌ها آن طرف مرز‌ها رصد می‌کند/ همواره آماده دفاع همه جانبه از کشور هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در سایت فرماندهی اطلاعات و شناسایی بانه ضمن دیدار با کارکنان پایور و وظیفه از قسمت‌های مختلف این سایت بازدید و توان رزم و تجهیزات مستقر در این سایت را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش با تجهیزات نوین، بومی و توان رزم بالا آماده دفاع همه جانبه از کشور است، اظهار داشت: آسمان امن ایران اسلامی در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان جوان و با انگیزه پدافند هوایی حاصل شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه دشمن جرات حضور و نفوذ در خاک ما را ندارد، خاطرنشان کرد: با همه توان همواره آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم. امروز پدافند هوایی ارتش دشمنان را در کیلومتر‌ها آن طرف مرز‌ها رصد می‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها