رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم و موتور قدرتمند پيشران كشور هستند

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه جوانان مخاطبان اصلى بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، گفت: انتقال روحیه «ما می‌توانیم» یکی از مطالبات مهم فرماندهی معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جوانان است.
کد خبر: ۵۲۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 13May 2022

جوانان، مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم و موتور قدرتمند پيشران كشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: محوری‌ترین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم خطاب به شما جوانان اعم از نخبگان و غیر نخبگان است.

وی جوانان را موتور قدرتمند پیشران کشور خواند و ادامه داد: ۳۶ میلیون نفر از جمعیت ما را قشر جوان بین ۱۵ تا ۴۰ ساله تشکیل می‌دهند که در واقع جامعه هدف بزرگ و مهمی هم هستند و علاوه بر این آینده هم از آن جوانان است. بسیاری از کشور‌های دنیا به دنبال جذب جوانان نخبه سایر کشور‌ها هستند؛ چرا که فاقد نیروی جوان هستند، بنابراین باید به هوش بوده و با غیرت دینی خود همواره در راه پیشرفت روزافزون این مرز و بوم گام برداریم.

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: امانت‌داری از میراث گرانبهای گذشتگان، انتقال روحیه ما می‌توانیم، شناخت درست و دقیق گذشته تاریخ، مقایسه دستاورد‌های این انقلاب با سایر انقلاب‌ها به منظور بهره مندشدن نسل حاضر و آینده، مقابله با ترویج سبک زندگی غربی و نگاه خوش بینانه به آینده بخشی از مطالبات معظم له از شما جوانان در این بیانیه است که ضروری است به منظور جامه عمل بخشیدن به این مهم با تمام وجود در این راه ثابت قدم بوده و اهتمام بورزید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان راهبرد‌ها و نقشه‌های دشمنان بیان کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران با تحریف واقعیت‌ها و القای شبهات در حقایق سعی در تغییر رفتار و نگرش‌های مردم به نفع خود را دارند، بنابراین رسالت شما جوانان نخبه در گام دوم انقلاب این است که با این مسائل برخورد جهادی داشته، تحریف‌ها و شبهات را شناخته و در مقابل آن‌ها بایستید؛ چرا که انجام شایسته این مهم به منزله انجام درست جهاد تبیین است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار