فرمانده نیروی زمینی ارتش:

باید با تلاش زیاد جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیم

امیر سرتیپ حیدری گفت: بر همه ما واجب است تا نسبت به انجام این فریضه تمام تلاش خود را به کار بندیم و در عرصه‌های مختلفی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رشد و پیشرفت داشته و اقتدار آفرینی کرده است، جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیم.
کد خبر: ۵۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ - 21May 2022

باید با تلاش زیاد جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره بهداشت، امداد و درمان این نیرو که با حضور سردار حسن عراقی‌زاده، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از فرماندهان و مسولان برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه جهاد تبیین اظهار داشت: بر همه ما واجب است تا نسبت به انجام این فریضه تمام تلاش خود را به کار بندیم و در عرصه‌های مختلفی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رشد و پیشرفت داشته و اقتدار آفرینی کرده است، جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که طرح‌های لبیک، باید اصول فرماندهی این نیرو را به منصه ظهور برسانند، عنوان کرد: باید در هر عرصه‌ای، به تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه بپردازیم.

امیر سرتیپ حیدری به اصول فرماندهی نیروی زمینی با تأسی از دین اسلام اشاره و خاطر نشان کرد: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری، سه اصل مهم در فرماندهی این نیرو است و طرح‌های لبیک به عنوان اصول فرعی فرماندهی شمرده می‌شوند.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم دکتر حبیب صدر به عنوان رئیس جدید اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش معرفی و از زحمات امیر سرتیپ دوم دکتر بهزاد مؤذنی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها