جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد:

فعالیت ۱۴۰۰ بسیجی در قالب ۴۰۰ گروه جهادی در یزد

سردار «زارع کمالی» گفت: یکی از ابعاد مقابله با جنگ نرم، خدمت بی مزد و منت در راستای محرومیت زدایی در سالروز تشکیل بسیج سازندگی است که ۱۴۰۰ بسیجی در قالب ۴۰۰ گروه جهادی در رسته ها، عرصه‌ها و در مناطق مختلف استان از ۱۷ الی ۲۷ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۵۲۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 13May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در شهرستان خاتم با اشاره به فعالیت ۱۴۰۰ جهادگر در قالب ۲۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در این رزمایش اظهار داشت: امروزه کشور درگیر یک جنگ تمام عیار نابرابر ترکیبی و تفکری بوده که یکی از ابعاد آن جنگ اقتصادی است.
 
وی افزود: یکی از ابعاد مقابله با جنگ نرم، خدمت بی مزد و منت در راستای محرومیت زدایی در سالروز تشکیل بسیج سازندگی است که ۱۴۰۰ بسیجی در قالب ۴۰۰ گروه جهادی در رسته ها، عرصه‌ها و در مناطق مختلف استان از ۱۷ الی ۲۷ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز فعالیت خواهند داشت.
 
سردار زارع کمالی؛ مرمت و تعمیر ۲۹ باب منزل محرومین، شروع به ساخت ۲۱ منزل تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان خاتم از یکصد واحد در سطح استان، حضور ۵۰ پزشک متخصص در قالب ۱۰ گروه جهادی در رشته‌های قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، چشم و.. به صورت رایگان، حضور ۳ گروه دامپزشکی برای واکسیناسیون دام‌ها به ویژه در مناطق عشایری و حضور یک گروه بسیج طلاب برای مشاوره دینی و سبک زندگی اسلامی و گروه فرهنگیان را از جمله اهم فعالیت‌های جهادی دانست.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم در زمان کرونا این طلاب بسیجی بودند که در تغسیل اموات استان حتی از دیگر استان‌ها پیشتاز بودند و امروز هم در عرصه حضور موثر دارند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور گروه جهادی “شهید اخلاص” بسیج رسانه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ابراز داشت: ما درمولفه‌های زیاد مختلفی حرف برای گغتن داریم که باید آن‌ها را به گوش مردم برسانیم و اصحاب رسانه باید با رصد دشمن و حرکت هایش برنامه هایش را شناسایی و به صورت تهاجمی عمل کنند و هر کجا دشمن علیه اهداف و آرمان‌های انقلاب قصد انجام حرکت دارد حرکتش را در نطفه خفه کنند.
 
جانشین فرماندهی سپاه الغدیر تصریح کرد: از بسیج رسانه استان به واسطه تشکیل گروه جهادی «شهید اخلاص» و رسانه‌هایی که به عضویت این گروه در آمدند تشکر میکنم البته ماموریت این رسانه‌ها همچون گذشته عمل انقلابی و جهاد تبیین است.
 
سردار زارع کمالی با اشاره به هم افزایی و همدلی بالای دستگاه‌های اجرایی استان با گروه‌های جهادی ابراز داشت: شعار بسیج سازندگی جذب، سازماندهی و حمایت آحاد بسیجی در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی است ما با مردم و در کنار مردم هستیم و امیدواریم دراین رزمایش که ۱۲ مدیرکل استان در شهرستان‌ها حضور دارند بتوانیم گوشه‌ای از بار مردم را از زمین برداریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار