مروری بر وصیت‌نامه شهید «روستایى»

شهید رضا روستایى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «تسلیم نشوید از اسلام دفاع کنید.»
کد خبر: ۵۲۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ - 14May 2022

شهید روستایى: از اسلام دفاع کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید رضا روستایی

«بسم الله الرحمن الرحیم

پدر عزیزم و مادر مهربانم و برادران عزیزم درود بر همه شما. به خدا قسم بدانید و باور کنید که اگر در زیر تانک‌هاى دشمنان خدا بدنم له شود و سینه‌ام در برابر مسلسل‌هاى دشمنان خدا سوراخ سوراخ شود تسلیم نخواهم شد.

دنبال تسلیم شدن من نباشید. چون این را از سرور شهیدان حسین بن على (ع) آموخته‌ام که از هفتاد و دو تن از یارانش گذشت. مگر ما نبودیم که در ماه‌هاى محرم مى‌گفتیم اگر زمان امام حسین (ع) بودیم به یارى او برمی‌خاستیم. حال همان موقع است و صداى امام خمینى مانند صداى حسین (ع) بلند است و ما باید او را یارى کنیم. صبر و حوصله پیشه کنید و من براى شما از خدا صبر و حوصله آرزو مى‌کنم.

و شما پدر عزیزم اگر خواستى در سوگ بنشینى مبادا گریه کنى اگر گریه امانت نداد به یاد حسین (ع) باش که چطور فرزندش علی‌اکبر را روانه میدان نبرد کرد و تو مادر عزیزم مبادا گریه کنى اگر خواستى گریه کنى به یاد مادر علی‌اکبر باش و شما برادرانم اگر خواستید گریه کنید به یاد امام حسین (ع) که چطور برادرش ابوالفضل را روانه میدان کرد، باشید و صبر و حوصله براى شما از خدا آرزو مى‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار