شهید روحیان: مواظب تفرقه دشمنان باشید

شهید مرتضی روحیان در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «روحانیت را تنها نگذارید که دشمن همین را می‌خواهد و هرگز گول منافقین را نخورید که آن‌ها دنبال تفرقه هستند.»
کد خبر: ۵۲۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ - 13May 2022

شهید روحیان: مواظب تفرقه دشمنان باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهیدمرتضی روحیان

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون‌ای مردم ایران! امام را هرگز تنها نگذارید و او را یاری دهید و به ندایش لبیک بگوئید؛ طبق آیه قرآن سلاح خویش را در برگیرید و گروه گروه و دسته دسته بسوی دشمن کافر بشتابید.‌ای پدر و مادر عزیزم می‌دانم شما که برای من زحمت‌های بسیاری کشیده‌اید، اما اکنون زمان انجام وظیفه و خدمت به کشور و اسلام است پس مرا حلال کنید و از خطا‌های من بگذرید.

برادارن و دوستان رزمندگان دلاور را یاری دهید و همدوش آن‌ها بجنگید، روحانیت را تنها نگذارید که دشمن همین را می‌خواهد. هرگز گول منافقین را نخورید که آن‌ها دنبال تفرقه هستند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار