کهنسال به دفاع پرس خبر داد

برگزاری همایش «زن و دفاع» باحضور خانواده‌های شهدای ترور، مدافع حرم و غواص در مازندران

مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: به‌مناسبت سی و پنجمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش «زن و دفاع» در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ - 02September 2015

برگزاری همایش «زن و دفاع» باحضور خانواده‌های شهدای ترور، مدافع حرم و غواص در مازندران

"گلی کهنسال" مسئول دفتر نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مازندران در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از برگزاری همایش «زن و دفاع» به مناسبت سی و پنجمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد و گفت: این همایش روز یکشنبه 12 مهر ماه با حضور خانوادههای معظم شهدای هستهای، ترور، مدافعین حرم و غواص و خط شکن برگزار خواهد شد.

کهنسال در رابطه با هدف برگزاری این همایش اظهار کرد: دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب و شهدا همچنان ادامه دارد و زن به عنوان یکی از ارکان اساسی و تأثیرگذار جامعه سهم بسزایی در جریانات مهم اجتماعی، سیاسی و دفاع از ارزشها دارد.

وی به حضور پدر شهید احمدی روشن به عنوان راوی ویژه این برنامه اشاره کرد و گفت: همچنین در این مراسم از زنان امدادگر دفاع مقدس و خانوادههای معظم شهدای غواص و خط شکن مازندران تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر کمیته بانوان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران یادآور شد: این مراسم که در کمیته بانوان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شد با مشارکت استانداری مازندران، اداره کل حفظ آثار، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت گاز، شرکت توزیع برق، جمعیت هلال احمر، بهزیستی و جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار