با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

برگزاری جلسه پیگیری تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی

جلسه پیگیری تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و شهردار تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 14May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، جلسه پیگیری پیشرفت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، امروز (شنبه) با حضور امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، «یعقوب هوشیار» شهردار تبریز، «موسی علی‌پور زنوزی» شهردار منطقه ۲ تبریز و «موسی اسلامی» مدیرعامل موسسه عاشورا برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این نشست، گزارشی از روند پیشرفت و رفع ایرادات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را ارائه و نسبت به اجرای مصوبات قبلی در این خصوص تاکید کرد.

شهردار تبریز نیز در این جلسه اظهار داشت: محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود و در اختیار مردم عزیز استان قرار گیرد.

همچنین حاضران در ادامه جلسه، ضمن بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، به بحث و بررسی درخصوص راهکار‌های رفع نواقصات و تکمیل این مرکز فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها