رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا:

ارتش پرچم‌دار ارزش‌های انسانی و اسلامی است

حجت‌الاسلام صنعت‌پور امیری گفت: ارتش در کنار توجه به امورات نظامی، در حوزه معنویت و گرایش به قرآن، ممتاز و پرچم‌دار ارزش‌های انسانی و اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 15May 2022

حجت‌الاسلام صنعت‌پوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در اردوگاه آموزشی سیرجان و در جمع کارکنان وظیفه اظهار داشت: سرباز اسلام بودن، افتخار بزرگی است که به نظامی‌گری ارزش می‌دهد.

وی ادامه داد: ارتش امروز، ارتش ارزش‌های الهی و انسانی است و افتخارش ولایی بودن و در خدمت قرآن بودن است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا گفت: دشمن با سیاه‌نمایی‌های خود در صدد تحریف است؛ اما اگر یک مقایسه کوتاه بین ارتش قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن کنیم، فاصله دو مقطع زمانی را حس می‌کنیم.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور افزود: ارتش دیروز از جهت آموزش، تجهیزات و تفکر وابسته بود و مستشاران غربی در آن قدرت داشتند؛ اما امروز ارتش ما از تربیت نیرو تا تجهیزات نیازمند نیست و در کنار توجه به امورات نظامی، در حوزه معنویت و گرایش به قرآن، ممتاز است و پرچم‌دار ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش متدین ما فرماندهانی چون صیاد شیرازی داشته و دارد که افتخارشان سربازی ولایت است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: جوانی فرصت طلایی تربیت شدن است و دوران سربازی فرصت مغتنمی برای خدمت و گرفتن توشه‌های معنوی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار