نماینده پارلمان لبنان:

اگر رژیم صهیونیستی قصد تاثیر بر انتخابات داشته باشد مقاومت در کمین است

«حسن فضل الله» پس از شرکت در انتخابات و تأکید بر نقش محوری جنوب لبنان در عرصه تحولات این کشور، تأکید کرد و گفت: اگر هدف اسرائیل از برگزاری مانور، تأثیر بر انتخابات باشد، مقاومت در کمین است.
کد خبر: ۵۲۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 16May 2022

اگر اسرائیل بخواهد بر انتخابات تأثیر بگذارد، مقاومت در کمین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری النشره، «حسن فضل‌الله» نماینده فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان پس از شرکت در انتخابات این کشور در سخنانی، اظهار داشت: امروز مردم لبنان از بزرگترین حق قانونی خود استفاده می‌کنند. شهروندان در جنوب لبنان در حال رأی دادن هستند و جنوب یک بخش اساسی در لبنان است و امروز باید به سوی مرحله بازسازی کشور حرکت کنیم.

وی ادامه داد: نفرت پراکنی در ساختن کشور و آینده لبنان جایی ندارد. ما به نظر مردم لبنان متوسل می‌شویم و آنچه مردم می‌خواهند را می‌پذیریم و به قانون پایبند هستیم. من از صبح در مناطق جنوبی حضور دارم و شاهد بوده‌ام که مردم آمدند تا معادله ارتش و مقاومت را تأیید کنند.

فضل‌الله اظهار داشت: حضور در این انتخابات برای اینکه ما قدرت جدیدی داشته باشیم که بتواند کشور را عادلانه بازسازی کند، ضروری است. ما نظر مردم لبنان را به حکمیت می‌پذیریم و خواهان اعمال آزادی هستیم و برای این آزادی خون داده‌ایم.

این نماینده لبنانی در پایان با اشاره به اینکه اگر مانور اسرائیل با هدف تأثیرگذاری بر انتخابات باشد، مقاومت در کمین نشسته است، افزود: ما بیشتر از همه به آزادی اعتقاد داریم و نظر کسی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهیم و مردم احساس خطر نمی‌کنند، زیرا جوانانی هستند که چشمانشان بیدار است.

انتخابات پارلمانی لبنان صبح امروز در سراسر این کشور آغاز شده و تا کنون رئیس جمهور، نخست وزیر و بسیاری از مقامات دولتی و حزبی در آن شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار