فرمانده سپاه عاشورا:

دولت به فکر تغییر به نفع مردم است

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: به‌طور یقین دولت به فکر تغییر به نفع مردم بوده و عملکرد‌ها در طول این مدت کوتاه نیز گواه این مدعاست.
کد خبر: ۵۲۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 15May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا، امروز (یک‌شنبه) در یادواره فرماندهان شهید گردان امام حسین (ع) بناب، با اشاره به اقدامات دولت در خصوص جراحی اقتصادی و اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: به‌طور یقین دولت به فکر تغییر به نفع مردم بوده و عملکرد‌ها در طول این مدت کوتاه نیز گواه این مدعاست.

وی افزود: امروز زمان همکاری، اتحاد و انسجام ملی است و همه باید در این راستا حرکت کنیم.

فرمانده سپاه با تأکید بر لزوم عمل به «جهاد تبیین» در جامعه، افزود: حضرت امام خمینی (ره) در زمان جنگ تحمیلی به همه جوانان حکم جهاد دادند تا از وطن‌شان دفاع کنند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم جهاد داده‌ا‌ند و همه باید نسبت به نشر حقایق در «جهاد تبیین» عمل کنیم و نگذاریم دشمن از طریق فضای مجازی واقعیت‌ها را تحریف کند.

وی به شهید و رزمنده‌پرور بودن شهرستان «بناب» اشاره کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان زیادی از این شهرستان به شهادت رسیدند.

سردار «عباسقلی‌زاده» خطاب به رزمندگان و جانبازان حاضر در این مراسم، گفت: شهدا و جانبازان باید به خود ببالند که افتخار مجاهدت در راه دین و وطن نصیب‌شان شد. همه آرامش و صلح حاکم بر کشور را مدیون جانفشانی شهدا و رزمندگان معزّز هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار